|
||||
|
||||
holy ventooow veel werk met een apart resultaat, lijkt wel zon computerspel waggie
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
ziet ik daar op de achtergrond een poloclassic????
tja vento is niet mijn stijl,heeft trouwens die 6n met die 1.8T nog op de sprintbaan of zo mee gedaan???
|
||||
|
||||
Quote:
klopt.. is van Team Drempelvrees uit Steenwijk.. Denk alleen niet dat jij een closeup van die auto wil zien
|
||||
|
||||
Ik zie geen Poloclassic....
|
||||
|
||||
helemaal links achterin een witte als ik het ook goed zie dan is het er eentje...
|
|||
|
|||
@ Big_Mac_Mark:Yep vrijdag 17 juni is weer Streetlegal op de Dragstrip in DR88.
|
|
||||
|
||||
Quote:
en afgedroogd he door de oettinger.... :biggrin: :biggrin: golfke is fel he... van wie was die corrie trouwens...
|
||||
|
||||
Eej ik was inderdaad van de partij met mijn MK 2 G60. Wel aardig wat mooie auto's gezien maar echt heel druk vond ik het niet...
En net ff foto van me auto gespot bij foto's van vwteampg.nl
VW GOLF III Variant 1.9 TDI Last edited by Steiger_R : 17-06-2005 at 10:09. |
|
||||
|
||||
ben er ook geweest, kon niet echt zeggen dat ik het super vond, maar toch wel even leuk om te gaan kijken.
dit vond ik een superbak, alleen jammer dat het kleine spoilertje achterop wat begon in te scheuren. lupo vond ik ook wel stoer |
|
||||
|
||||
Quote:
golfke is idd fel,en op drachten deed ie het ook goed!! |