|
||||
|
||||
Als je van plan bent om vaker te sleutelen aan je auto wil ik toch even het boek van Bentley Publishers aanraden! Ik ben niet zo'n fan van Haynes hehe Die van Bentley Publishers is een pak diepgaander! Is ook een pak duurder natuurlijk maar als je veel zelf doet is het hem echt wel waard.
|
|
|||
|
|||
Zo weer ff een update.
Bobine klopsensor bougiekabels bougies verdeler en rotor vervangen en hij liep nog steeds te schommelen vervolgens na wat draaien en doen aan de ontsteking/distributeur kreeg ik de naald strak op de 950 rpm Echt snaarstrak afstellen lukt nog niet helemaal omdat en mijn vcds het niet deed en sinds gister de laptop ook niet .De wagen loopt verder goed, maar voor mijn gevoel kan het nog net wat beter. Ik wil iedereen bedanken voor de tips en tools
|
|||
|
|||
en weer terug bij af ...alhoewel ik krijg de naald strak op 950 maar na wat rijden begint hij toch weer t schommelen. Als ik dan weer aan de rotor draai krijg ik hem weer "rustig" maar na verloop begint hij weer te schommelen . ik denk dat de rotor/hallgever druk zijn de geest te geven. Waardeloos dit, iemand een test rotor te leen in de buurt van Enkhuizen
|
||||
|
||||
De ontstekingen gaan vaker stuk. Zijn gloednieuw aftermarket ook niet duur:
https://www.ebay.de/itm/VERTEILER-Z...8YAAOSwwb1bwGGT
|
|||
|
|||
Quote:
Top bedankt voor de link Is de kwaliteit van de Aftermarket goed?
|
||||
|
||||
Quote:
Hangt van het merk af! |
|
||||
|
||||
Doorgaans nooit problemen met aftermarket gehad!
|
|||
|
|||
Quote:
welk merk raad je aan?
|
|||
|
|||
de lucht "aanzuigbuis" die van het spruitstuk komt is afgedopt kan dit kwaad?
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoel je de aluminium buis die vanaf je uitlaatspruitstuk naar je luchtdoos loopt? Die zorgt alleen voor het opwarmen van de lucht bij een koude start, maar verder niet cruciaal voor iets |
|
|||
|
|||
Quote:
dat dacht ik al maar toch ff vragen voor alle zekerheid