|
|||
|
|||
Discover Media Navigatie
Beste forummers,
Ik heb dus een Golf 7 met een Discover Media navigatie-systeem erin. Er zit helaas geen originele SD-kaart bij. Ik heb een andere sd-kaart gekocht ( mediamarkt 32gb ), en daar de kaarten opgezet met 7-zip zoals op de site van VW staat aangegeven. Ik krijg hem echter niet aan de praat. Klopt het wat ik op sommige fora lees dat de Discover Media alleen werkt met de originele VW-sd kaarten? Hoor graag van iemand wat ik nog kan doen of dat ik gewoon naar de dealer of online moet kijken voor een originele kaart. Groet, TarikGolf |
|
||||
|
||||
Werkt inderdaad alleen met een originele sd kaart. Tevens heb je 2 generaties vd Discover media en beide werken met een andere originele sd kaart.
|
||||
|
||||
Kaarten kan je inderdaad alleen via een originele SD kaart van Volkswagen gebruiken.
Staan wat dingen op weggeschreven die niet op een reguliere SD kaart staan. |
|
|||
|
|||
Het zou grappig zijn als er software bestaat waarmee je een pefecte "per bit" kopie zou kunnen maken van zo een SD-Kaart..
|
||||
|
||||
Waar moeten de licentie kosten van een navigatie dan vandaan komen, als we alles van het net trekken?
|
|
|||
|
|||
Daar heb je gelijk in.. natuurlijk moet werk betaald worden.
ik bedoelde natuurlijk dat je een back-up maakt voor eigen gebruik
|
|||
|
|||
Thanx mensen! Dan weet ik dus dat ik even naar de dealer moet. Of heeft iemand een online adresje voor me?
|
|
||||
|
||||
Heb je geen app connect? De Android auto koppeling met Google Maps werkt perfect. Telefoon aan de kabel en gaan
|
|
||||
|
||||
Of Apple Carplay, werkt ook super!
|