|
||||
|
||||
Help: clip ontsteking Mk1 GTI DX
20171010_171047 by Johan Halekor, on Flickr Heb bij demontage niet helemaal op zitten letten waar bovenstaand clipje in de ontsteking hoort.. iemand een foto voor mij hoe deze weer terug moet? edit: dan bedoel ik niet die waar het kabelschoentje op komt
- Golf Mk1 GTI Pirelli W65 Heliosblau (Project) MyPolo.nl - Dé Polo website van Nederland. Last edited by swinz : 11-10-2017 at 21:51. |
|
||||
|
||||
Heeft het zin om mijn '84-er 1300 open te schroeven, of is die heel anders?
|
|
|||
|
|||
Ja wil ik best doen maar dat zit er bij mij niet in.
Dat schuif lipje zit aan de buitenkant geschroefd van de ontstekingshuis en daar zat de radio ontstoring kap op aangesloten(ding zat over de verdelerkap heen). Dat andere ding , onderstaande op jou foto is ergens anders van. Volgens mij bevestiging horizontale raam rubber. Ik kan wel een foto maken als je wil. Grt yal |
|
||||
|
||||
Erik: Ik denk dat die ontsteking in de basis het zelfde is!
Yal: ik weet 100% zeker dat dat onderste lipje (welke ik nu ook graag wil weten) uit de ontsteking komt, helaas kwam deze er tegelijk uit met het deel dat ik eruit heb geschoven en heb ik van te voren niet gezien hoe en waar deze vast zat. Als het goed is kun je het zien zitten als je de rotor en dat zwarte afdekkapje er af hebt
|
||||
|
||||
Helaas, ik zie 'm niet... Of het moet dat bronzen bolletje zijn, bovenin?
|
|
||||
|
||||
We hebben nog even zitten puzzelen en puzzelen, het moet in mijn ogen zoals de foto hier onder, geen enkele andere plek past het
20171020_133206 by Johan Halekor, on Flickr
|
||||
|
||||
Maar... wat _doet_ het dan precies?
|
|
|||
|
|||
Jemig daar kom je normaal toch echt niet achter. Probeer hem te onthouden