![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() lelijk?? ik vind hem wel mans
|
|
||||
|
||||
![]() Nog een:
![]() Vind het niet echt lelijk in het echt ziet er best leuk uit, maar ik hou zelf niet zo van die uitbouwsets. |
|
|||
|
|||
![]() Is de Rieger GTO kit, niet?
Vind het wel iets |
|
||||
|
||||
![]() zoiets moet je niet met een rocco doen, tupperware gehalte hoort niet bij deze wagen.
eerder bij een corrado
|
||||
|
||||
![]() kweet niet goe maar echt lelijk kan ik het niet noemen, zou het nooit zelf doen, zal het zo zeggen
![]()
|
||||
|
||||
![]() zou het zelf ook niet moeten hebben en vind het een beetje zonde maar ieder zijn smaak denk k dan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zou het nooit zelf op de auto doen maar als het er op zat zou ik het ook zeker niet er vanaf halen. Heeft wel wat
![]() De rode is dan wel nog net mooier als die gele.. De grill moet gewoon zwart zijn.
|
||||
|
||||
![]() zelfs de echt oude bodykits worden vanzelf weer cult...
|
|||
|
|||
![]() idd... die zijn, tenminste in mijn ogen, nu echt geweldig!!
alleen moet je er wel een HELE dikke motor bij hebben vind ik... |
|
||||
|
||||
![]() een hele dikke motor uit die tijd.....
![]()
|
||||
|
||||
![]() had geen spoiler op die rooie(forummer toch?) gemoeten vind ik... die gele vind ik erg leuk trouwens! (kleur doet ook veel denk ik)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
spoiler moet er wel op denk ik, spoiler loopt door in het zijpaneel als ik het goed heb. ik vind ze erg gaaf iig! ik blader nog regelmatig kwijlend het rieger boek door! ![]() op een rocco zou ik trouwens eerder voor een rieger GTB uitbouw gaan, is een stuk subtieler vind ik. achterbumper is erg mooi ook!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zag deze op wsee, niet echt iets oor mij, maar wel cool ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo'n ombouwkit lijkt mij wel leuk voor op een 181
|
|
|||
|
|||
![]() ach smaken verschillen eej
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() jappie, gto kit op je kever
![]()
|
||||
|
||||
![]() persoonlijk kan ik er niet voor warm lopen, maar ieders zijn eigen smaak
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jaaaaha maus goed idee man....kzal zo da rieger boek 1s gaan zoeken...als die nog maar de lezen is na al da gekwijl van onze mathieu ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo'n Sciroc moet je origineel laten met de brede BBS'en eronder...........10 jaar in de schuur zetten onder een kleedje en kijk dan maar eens weer hoe (redelijk) uniek zo'n auto is.
En oft ie mooi is...........................tja, ti's ieder z'n eigen, maar ik vind hem niet lelijk !!! Grtz.................. LRR