|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe ziet de binnenkant eruit? Qua opties en dergelijke?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weinig leven hier. Toch een kleine update. Na veel laswerk heeft de VR6 weer een nieuwe APK. Zo staat ie er nu bij:
Even een rijtje wat er aan gedaan is: - Beta radio - nieuw luchtfilter - lederen interieur (helaas nog geen lederen panelen) - kachel bedieningspaneel vervangen - andere set wielen (zelfde design) met redelijke banden - motorkap vervangen - VR6 logo's geplaatst - nieuwe voorschermen en spiegelkappen - lijst grille gespoten - voorste uitlaatdemper vervangen door een pijp (demper is niet meer leverbaar) - middendemper vervangen - beide dorpels gelast, stukjes bodem gelast, wielkast RA gelast - nieuwe dorpellijsten Last edited by Berrychello : 13-08-2017 at 21:49. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nette golf.
|
|
|||
|
|||
FB gaat de gemiddelde fora's kapot maken denk ik.
Gelukkig zijn er nog een handjevol mensen die nog wel wat posten. VR6------->
|
|||
|
|||
Ja ik vind het jammer als fora verdwijnen. Zoals gezegd vind ik die veel waardevoller dan de diverse FB groepen.
Dit weekend 400km gereden met de VR6. Heerlijk! Wel warmpjes zonder airco en op zwarte lederen stoelen |
|
|||
|
|||
Super! Zo origineel zie je ze bijna nooit meer.
Blijf vooral posten voor degene zonder Facebook (ik bijvoorbeeld)
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit, gaaf ding
|
||||
|
||||
Denk dat een vr6 wel flink hard gaat, deze ziet er iok nog eens netjes uit.
|
|||
|
|||
Heb nu wel last van een lekkage; water staat links achterin...
Heb 'm nu binnen gezet bij m'n ouders en heb de afvoer van het schuifdakje doorgespoten. Maar ik kan niet vinden waar het vandaan komt... Na veel gerommel schoof het dakje ook weer! Wel na een harde knal, maar hij doet het. Geeft een knal als ie achter is gezakt en dan naar achteren moet schuiven. Dus er is toch iets kapot denk ik. [url=https://flic.kr/p/C7csh1] |
|
|||
|
|||
Nette originele golf3 vr6!
|
|
|||
|
|||
Dankjewel!
Dit weekend ook eindelijk de lekkage kunnen verhelpen; je kan er nauwelijks bij, maar de afvoertuutjes (in de A-stijl, waar de afvoerslang van het dakraam in zit) zaten helemaal verstopt. Eindelijk gevonden, eruit gekregen en schoongemaakt. Nu ook het kitrandje onder het achterlicht even opnieuw gelegd, want hij lekt daar ook ergens ietsjes. |
|
|||
|
|||
Kijk... goed bezig. A stijl bekleding weg gehaald?
|
|
|||
|
|||
Ja, maar dat bleek niet nodig te zijn. Die afvoertuutjes zitten naast het dashboard, ongeveer tussen de deurscharnieren. Daar kan je van binnenuit echt heel rot bij. Onderkant dash eraf, en dan met je hand/arm tussen alle bedrading etc door. Dan kan je het tuutje naar binnen eruit trekken, en dan buiten de auto schoonmaken.
|
|
|||
|
|||
Intussen staat de VR6 in de verkoop. Er zat meer werk aan dan ik hoopte, maar het is wel echt een gaaf ding. Thuis staat ie nu gewoon in de weg, ook omdat ik 'm liever niet uit het zicht langs de straat zet.
Daarnaast is er eind vorig jaar een andere dagelijkse auto gekomen, en dat was ook een beste investering. Dit jaar dus hopelijk met een hobby auto minder. En de VR6 ervaring kan ik afvinken op mijn lijstje! |
|
|||
|
|||
De VR6 is verkocht aan een liefhebber die 'm weer helemaal als nieuw gaat maken. Deze blijft dus bewaard!
|
|
|||
|
|||
Last edited by Berrychello : 25-01-2021 at 21:16. |
|
||||
|
||||
Aan kleur geen gebrek bij jou in de straat! Leuk wagenpark. Hoe bevalt de iV?