|
||||
|
||||
Help!! welk uitlaatspruitstuk????
Mensen, Ik heb de golf 1 helemaal leeggehaald (1.1 eruit). Polo blok (1.3 GK) opgelapt en er net zon half uurtje geleden in het donker erin gehangen. Foto's volgen..
Maar nu het probleem, er zit een verschil in uitlaatspruitstuk, de oude heeft 1 uitgang, de nieuwe heeft er 2. Dus de pijp die op het uitlaatspruitstuk komt past niet meer. WELKE golfjes 1 hebben WEL zo een dubbele pijp die er op kan? misschien een onderdeelnummer? Ik weet wel, bij het golfje 1 1.3 van mijn zus loopt een dubbele pijp, maar die heeft weer een aftakking naar het inlaatspruitstuk om te verwarmen Please help me, ik wil m dit weekend nog rijdende hebben
|
||||
|
||||
FF geneust in ETKA, met de volgende conclusie:
Dat stuk uitlaatpijp, wat bij de golf 1 van mij zus zit is onderdeelnummer 861 253 101AD, dit zit ook onder de polos. Bij de polo met GK blok zit de 871 253 091 eronder, dus als ik juist beredeneer, moet dit stuk uitlaatpijp ook onder de golf kunnen. Kan iemand dit bevestigen???????? THANXX
|
|||
|
|||
Moet lukken dan, bij polo is het iig vrij uitwisselbaar dus als de 861 253 101AD ook op de golf past dan zou de 871 253 091 ook moeten passen. Anders sjampoo ff een berichtje sturen, die kan namelijk aan onderdeel nummers zien of het een 'polo-only' onderdeel is.
|
||||
|
||||
Ik ga eens ff checken dan...Vermoed dat het er wel op moet passen
|
||||
|
||||
PFFF nieuw VW kost ie 90 euro incl korting...dan maar imi, Bosal ofzo..