|
||||
|
||||
Gestolen Golf 2 wit RG-74-JP
Hierbij melding van diefstal van mijn witte Golf 2, kenteken RG-74-JP in Alphen aan den Rijn, ZH.
Gestolen tussen donderdag 22/12 20:00 en vrijdag 23/12 09:00. Geen sporen van inbraak. Auto heeft rondom kleine roestplekjes. Voorzien van 15" Exip velgen en een grijs Recaro interieur (met dikke wangen). Als iemand in de omgeving van Alphen iets zien dan hoor ik dat uiteraard graag. |
|
||||
|
||||
Wonder boven wonder na ruim 3,5 week terug gevonden bij onze zuiderburen; vies maar niet gestript of gesloopt
|
|
||||
|
||||
Dan mag je van een wonder spreken. Alles nog netjes dan?
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen, koop een ticketje voor de lotto! Want dat is geluk hebben!
|
|
||||
|
||||
Ja ik had er ook al totaal geen rekening meer mee gehouden.
Was vies vanbinnen met klein afval (zak chips, flesjes, vloeitjes, as). Hangt een rooklucht in maar verder niks eigenlijk; ook niks meegenomen (niet dat er iets van waarde in zat maar toch). Maar gezien de stand op de dagteller is er ook gewoon mee getankt en bijna 700km mee gereden. Vervolgens ergens neergezet en weggesleept. |
|
||||
|
||||
Maar dat is mazzel hebben!
|
||||
|
||||
Goed nieuws!
Golf II Madison 1.8 '90 SOLD Golf II GTI 16v KR '86 SOLD Corrado 1.8 T '89 SOLD Golf I Cabrio G60 Kompr '89 SOLD Golf II CL 1.6 '85 SOLD Golf II VR6 '91 SOLD Golf II Fire and Ice GTD '91 5-deurs SOLD Golf II GTI 8v EV '84 1984 |
|
||||
|
||||
Goed nieuws dat hij in goede staat is teruggevonden, nu snel een onderbreker erop maken