#1
|
|||
|
|||
Veren 6n2 vervangen, staat nu erg hoog
Dag,
IK heb zo'n week geleden de voorveren van mijn 6n2 vervangen omdat 1 van de veren was geknapt. Ik heb ze vervangen door nieuwe (van een bekende Duitse gigant). De veren zagen er op het oog identiek uit, maar na het plaatsen staat de auto wel erg hoog. Doe ik iets verkeerd of heb ik verkeerde veren gekregen? En welke moet ik dan wél hebben? |
#2
|
||||
|
||||
De veren zullen in het begin nog ietsjes zakken. Maar ik moet zeggen dat mijn Polo ook altijd behoorlijk hoog stond. Wellicht waren de oude erg ver versleten/zwak geworden waardoor de auto lager hing.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#3
|
|||
|
|||
Heb over de jaren meerdere 6N2tjes gehad... Maar dit is wel erg overdreven hoog zeg! Zou haast denken dat de motor er niet meer inzit
__________________
Daily: '91 Golf MkII 1.8 8v Former VW's: '88 Golf MkII 1.3, '88 Golf MkII 1.8 GTI, '89 Golf MkII G60, '00 Golf MkIV 1.8, '99 Lupo 1,4, '03 Lupo 1.4, '99 Polo 6N2 1.4 16v, '00 Polo 6N2 1.9 SDI |
#4
|
|||
|
|||
Veren gemonteerd van een diesel?
|
#5
|
||||
|
||||
Dit is wel erg hoog. Zijn de dempers ook vervangen? Lijkt toch op verkeerde veren.
__________________
'10 Skoda Yeti '95 Golf GT |
#6
|
|||
|
|||
Dank voor het advies allemaal. Dempers zijn een half jaar geleden al vervangen. Heb de fabrikant van de veren gebeld, en het zijn inderdaad veren voor de 1.4 diesel. Ik heb nu via een Nederlandse webshop Bilstein veren besteld, die voor de 1.0 zijn zonder Airco. Als die binnen zijn monteer ik ze. Ik houd jullie op de hoogte.
|
#7
|
|||
|
|||
De auto staat dankzij de nieuwe Bilstein veren weer helemaal normaal. In eerste instantie waren dus inderdaad de verkeerde veren geleverd. Dank voor jullie hulp, probleem opgelost.
|