|
||||
|
||||
Netjes inderdaad! Blokje ligt er ook erg mooi in....alsof hij er mee uit de fabriek rolde
|
||||
|
||||
Dankjewel voor dit compliment!
|
||||
|
||||
van dat gewicht niks van aantrekken je betaald gewoon belasting over die 930kg die 1030kg is met je zelf mee brekend ze berekenen 100 kg per persoon.
tevens buiten dat nette auto van hoe je hem heb gekregen en nu is een dikke duim! |
|
||||
|
||||
Net even de tijd gevonden/genomen om ff 3 filmpjes te uploaden van het rijden die ik vorige zondag heb gemaakt. Met de neppe GoPro
Ik weet niet of het komt doordat mijn auto zo stug is, of doordat de neppe GoPro trillingen niet goed kan wegfilteren... Maar ik had nog wat filmpjes die niet bruikbaar zijn. Daar lijkt het alsof de auto op en neer staat te springen op de weg met 150km/u Deze 3 filmpjes zijn aardig gelukt en is het geluid ook wel leuk te horen
|
||||
|
||||
Zo, winterwieltjes zijn klaar en zitten onder de auto. En bij deze is ook het laatste ritje voor de winter weer gereden met de auto Maart mag die weer de weg op (kwarttarief, wegenbelasting).
Voorkant is 6,5J gebleven met 165/40/16 eromheen, achterkant is verbreed naar 7,5J met 195/40/16 band eromheen. Voorkant vind ik net wat smal vallen, maarja misschien een keer wat aan doen. Voor nu vind ik het wel best, zeker voor een wintersetje (stallingssetje )
|
||||
|
||||
Zoals een aantal al hebben gezien heb ik gisteren inderdaad een extra auto gehaald.
Een zo goed als originele Golf 2 uit 1992. 1,3 NZ, Alpinweiss, origineel stalen schuifdak Behoorlijk nette auto, heeft zeker zn plekjes en de achterkant is niet echt netjes. Dus mag nog ff aan de gang Wees gerust, de ABF gaat zeker niet weg. Deze auto gaat gewoon dienst doen als extra (hobby)auto en zal dus het hele jaar rijden. Wil de auto netjes gaan maken, goed schoonmaken, roestplekjes aanpakken, interieur helemaal reinigen enz. - dikke bumpers - schroefset (heb nog een Weitec schroefset liggen ) - leuke wieltjes met de tijd En er gaat vast nog meer komen Om het spul een beetje gescheiden te houden ga ik in een ander topic verder met de witte Golf, namelijk deze
|
||||
|
||||
Afgelopen week even de Borbets onder de ABF gezet en de rode steelies tijdelijk onder de witte Golf gezet. Vandaag wat foto's geschoten en rondje om geweest met de ABF
Paar filmpjes gemaakt, tunneltje enzo
|
||||
|
||||
Ik had recent andere velgen gekocht, Porsche Gullideckels, 16" 7J. Andere banden hiervoor geregeld: 195/40/16 en 195/45/16 zit nu om de velgen heen. De auto staat wat hoger en minder stug, rijdt een heel stuk beter zo qua rijgedrag!
Het is even iets totaal anders, ik moet ook nog even goed eraan wennen maar ik vind het toch wel erg dik zo Deel van de foto's is gisteren gemaakt bij een BBQ