|
||||
|
||||
Quote:
Vind ik van wel maar ik heb geen vergelijk materiaal, V-max zit al vanaf het begin onder mijn MK1. Quote:
Quote:
Thanks jongens
|
||||
|
||||
heel erg netjes zo peter! kost wat tijd en moeite maar dan heb je ook wat
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Zeker waar !!!! vandaag een nieuwe APK onder de Golf gedaan
Alleen nog even uitlijnen want de Golf rijd een beetje eng eng. Even kijken of ik iemand zo gek kan krijgen zonder gezeur over camber en zo.....
|
||||
|
||||
dat zou toch wel moeten lukken denk ik! heb al een aantal adressjes gehad wat betreft uitlijnen
en die doen het allemaal zoals ik dat graag wilde zonder problemen! op eigen risico zeggen ze dan staat hem super zo op de velgen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Ik ga altijd naar PJ Autobandenservice op de Heijplaat in Rotterdam
|
|
||||
|
||||
Staat mooi zo zeg!!
|
||||
|
||||
Ik heb het nu maar op de doe het zelf manier gedaan, kon vandaag nergens terecht om uit te lijnen.
4 kratjes op elke hoek van de auto 1, houten lat er over heen. twee touwtjes op as hoogte langs de auto evenwijdig aan elkaar en aan de hart van de velgen. En zo kwam ik er achter dat er een verschil van 20mm in 1 van de voorste wielen zat, deze recht gedraaid bij de spoorstangen en de Golf. rijd weer een stuk beter. Zal niet 100% goed zijn maar een verbetering is het zeker F2.8 achter kant out of focus....
|
||||
|
||||
creatief uitlijnen! kan je in iedergeval de weg over
|
||||
|
||||
Mooi, slim gedaan!
|
||||
|
||||
Door het slechte weer vandaag de motor ruimte maar eens schoon gemaakt....
[url=https://postimage.org/]
|
||||
|
||||
Vandaag de MK1 laten uitlijnen!!! bij aankomst was de camber voor netjes gedaan door mij. Verschil tussen links en rechts was 0.05Gr
Voor hadden we wat toespoor deze is er netjes uit gehaald. Achter heb ik ook wat toespoor dit is alleen wat lastiger er uit te halen bij een MK1.... Daar na nog wat plaatjes geschoten
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 02-07-2016 at 17:34. |
|
||||
|
||||
Het nieuwe schroefsetje van Lowtec zit er ondertussen ook op.
Rijd super de voorkant veert zo waar weer eens, das toch nog nooit eerder voor gekomen. Achterzijde moet nog gebeuren, wil de rijhoogte nog iets lager krijgen daar door nu voor de voorzijde nog twee kortere losse veren bestelt.
|
||||
|
||||
Super netjes! het resultaat mag er zijn
|
|||
|
|||
Was het hiervoor alsof je zonder vering reed?
|
||||
|
||||
Thanks, ja als je de v-max op zijn laagst zet stuiter ik de straat door. Haal je de hulp veren weg rij je op de bumperstops das helemaal geen doen.
|
|||
|
|||
Dan kan ik het wel begrijpen ja . Ziet er erg strak uit zo!!
Quote:
|
|||
|
|||
Dan kan ik het wel begrijpen ja . Ziet er erg strak uit zo!!
Quote:
|
||||
|
||||
Staat er mooi bij Peter
|
|
||||
|
||||
Thanks Joram ! alles goed ?
Van uit me luie stoel in Frankrijk nog een plaatje
|
||||
|
||||
Paar sfeer fotootjes 2 weekjes geleden nog een mooie prijs gewonnen op de eerste meeting van het jaar voor mij.
Best of wheels Classicmk1 meeting in Winschoten. Met een leuk groepje er naar toe gereden en een leuke dag gehad. Aan komend weekend 2 dagen lang naar Oss pre meeting gaan we ook naar toe Afgelopen Zaterdag mijn nieuwe 35mm lens getest