|
||||
|
||||
Ouch!
|
||||
|
||||
Ruit is al een keer vervangen geweest, heb het idee dat dit toendertijd niet goed gedaan is. Dus nu strak maken en goed laten doen.
|
|||
|
|||
jammer van de roest onder de ruit, anders wel hele dikke golf
|
|
||||
|
||||
Die roest onder de voorruit is een echte G60 (plakruit) kwaal. Zeker als de ruit al eens vervangen is en ze de beschadigingen van het zagen/snijden van de kit niet goed hebben behandeld.
Verder een schitterende G60! En gelukkig ook in liefhebbers handen! |
|
||||
|
||||
Dan snappen sommige mensen niet waarom ze water in hun dashboardkastje vinden.
|
|||
|
|||
Knap ding natte droom voor vele
|
|
||||
|
||||
Na wat vertraging ... Doet toch een beetje pijn om naar te kijken
Audi 80 CD 5S VW Golf 2 GTI G60 VW T3 Westfalia Joker Last edited by René : 02-07-2016 at 16:37. |
|
||||
|
||||
Intussen is de parafan gespoten, nu kan hij bijna weg voor nieuwe ruit. De nieuwe ruit wordt geleverd met nieuwe lijst aan buitenzijde, maar ik weet niet wat er origineel aan de binnenzijde zit. Heb mij laten vertellen dat het de lijsten 191 853 780 zijn met de daarbij horende hoekjes 165 853 783/4 moeten zijn? En zie ook nog (verbindings)mofjes langskomen: Mofjes
Wie helpt mij even op weg ... ?
|
||||
|
||||
Nieuwe achterbumper gemonteerd en het juiste G60 embleempje.
|
||||
|
||||
Quote:
Niemand?
|
||||
|
||||
dikke wagen hoor! mooi kleurtje!
gr Mike |
|
|||
|
|||
Heb je alle lijsten aan de binnenzijde nodig? Ik heb nog de onderlijst liggen met de bijbehorende hoekjes.
|
|
||||
|
||||
Hi Rutger,
Allereerst de complimenten met de mooie G60. En laat jij nou net de dingen doen die ik ook aan het doen ben aan mijn G60. Oftewel het roest onder mijn voorraam ziet er net zo uit als bij de jouwe. Inmiddels is mijn voorruit er ook uit en staat ie bij de hersteller. Echter denkt hij ook de paravan in zijn geheel te vervangen. Mijn vraag aan jou is: heb jij een originele paravan en een originele voorruit voor een G60 gevonden? Zo ja, wil je die info delen waar vandaan? Desnoods via PM. Hartelijk dank en heel veel plezier.