|
||||
|
||||
500ste lid
Het schijnt dat ik het 500ste lid bent. Ik neem aan dat ik kado's ofzo krijg.
|
||||
|
||||
IIG Welkom !!!
De prijs moeten we nog ff over nadenken ... Kom je naar de VW Speed meeting op 8 februari ? |
|
||||
|
||||
Dat is toch in Eibergen?
Die dag was een Golfc@brio.com meeting gepland in Emmen/Assen. Maar de opkomst was te klein en een paar kwamen op het idee om naar Eibergen te gaan. Dus ik was van plan om naar Eibergen te gaan. Wordt ik daar gehuldigd? p.s. Gert V uit W'veen?
|
||||
|
||||
Nee ik ben een andere Gert
De niet-aardige zeg maar We zullen wat verzinnen voor je als 500 ste lid LOL |
|
||||
|
||||
Re: 500ste lid
Quote:
Je wint in ieder geval deze originele VW-kever kleurplaat. 8) 8) 8) |
|
|||
|
|||
Quote:
Tjeezus, dat je zolang hebt kunnen wachten!!! :shock: :shock: [zestienkleppen die Jeff feliciteerd] |
|
||||
|
||||
Welkom 500ste lid: jeff v/d N. Eeuwige cabrioot! Let wel 500 actieve leden. tot 8 feb. dan.
|
||||
|
||||
Quote:
Zat gister nog te kijken, 499 leden, mijn idee... als de 500ste er zometeen is ---> screenshot, en topic.... Maar ben nu al te laat... 502! hehehe :P En kado's?? Het is al een kado dat je hier aanwezig mag zijn, veel waardevoller dan 'een bossie rooie rozen..' lol
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Congrats... tjee, als ik dit zo lees kon het nog wel eens druk worden de 8e... top
|
||||
|
||||
welkom in ieder geval