|
||||
|
||||
Mijn oude bora variant te koop op marktplaats
http://link.marktplaats.nl/m1038099470
Mijn oude bora variant staat sinds vandaag te koop. Naar mijn bescheiden mening nog steeds 1 vd dikste van nederland! Heb de huidige eigenaar vanaf 2011 nog ff tel. gesproken. Heeft wat liefde en aandacht nodig vooral in de vorm van goede poetsbeurt en het zwarte folie op dak is verweerd en er zit geen radio meer in. Zou het liefst de bora weer terugzien bij een VF-er👍🏻 Weet dat de auto met 16+19 wielen weg mag voor 4000,= naar een liefhebber, lijkt mij een zeer schappelijke prijs. Tis dat ik zelf te weinig km rijd voor diesel. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=72513 |
|
||||
|
||||
Je moet ook wel liefhebber zijn om 250 meer te betalen dan de vraagprijs.
|
|||
|
|||
Veel geld voor een tdi met de kms
|
|
||||
|
||||
Sommige mensen hebben ook nog niet het flauwste idee hoe ze iets moeten verkopen op het internet... of de man in kwestie is nog te lui om voor de duvel te dansen.
|
||||
|
||||
Je moet toch heen om te kijken is mijn ervaring.
Duur of niet, een tdi van 2001 met 240000km vind ik eigenlijk best meevallen en een bora variant vind je niet veel. Als je ze vind zijn het vaak de V5 uitvoeringen. |
|
|||
|
|||
@rinus 4000 is inclusief de 19" bbs. Wel ff lezen voordat je bijdehand gaat doen :P
@vwyi 248.000 is toch niet zoveel voor een Tdi? Vind het een knappe wagen en je vind ze idd niet veel in Tdi. Al kun je natuurlijk ook gewoon een bora front op een golf 4 station plempen... maar dan ben je inclusief spuitwerk en alles toch ook al aardig wat knaken verder. Jammer dat er geen foto's van het front zijn... want in het project topic zitten er van die xenon koplampen in. Die staan niet vind ik. Zie wel dat de topic starter het originele front er werrrin had verder. Das wel veel mooier.
Last edited by B-ram : 05-04-2016 at 15:52. |
|
||||
|
||||
De advertentie zelf is idd zeer matig en slechte fotos,had ik zelf ook
anders gedaan. 3750 is vanafprijs en de 19 org. bbs ch black een optie die in mijn ogen nog altijd 750 waard zijn,maar kan best zo zijn dat je voor 3750 alles mee mag nemen! Was puur mijn insteek om op VF onder de aandacht te brengen,zonder enige vorm van eigen belang,iedereen mag uiteraard een eigen mening hebben😉 Auto heeft de orginele looks zoals aan eind van mijn topic,dus met orgineel front en xenon koplampen. |
|
||||
|
||||
Xenon koplampen staan NIET??
|
||||
|
||||
Blijft een mooie koets!
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ik ben een apart figuur, maar ik vind ze niet mooi. Lijken op heldere tuning lampen ofzo. Zal wel weer de enige zijn....
|
||||
|
||||
Quote:
Zit de rest wat opgesomd wordt in de advertentie wel in de vraagprijs dan?
|
|||
|
|||
Verrek ja. Er staat niet bij dat de prijs zonder bbs is. Haha.
|
||||
|
||||
Erg mooie auto. Prijs is prima lijkt me. Voor dat geld zou je ook mijn passat kunnen kopen natuurlijk. Veel meer auto voor hetzelfde geld ;-)
|
|||
|
|||
Ook een leuke bora variant
Bora variant 150pk TDI (ARL) 6-bak 4motion Highline € 5.450,00 http://link.marktplaats.nl/m1037865662
|
|||
|
|||
Quote:
Link?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een gebruikte auto altijd.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Volkswagen Passat 1.9 TDI Variant Sportline 129KW 2003 Blauw € 3.600,00 http://link.marktplaats.nl/m1037975417
|
|||
|
|||
Iemand op vw forum heeft hem gekocht.
|