#21
|
|||
|
|||
Wat is niet veel dan? Wat is je kenteken?
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#22
|
|||
|
|||
Afgelopen week weer wat onderdelen gekocht en gemonteerd
Rembekrachtiger van een cabrio. Alleen zijn de remleidingen te kort aan de rechterzijde van de auto. Kan je deze verlengen of moet je dan nieuwe leidingen leggen? Ook een opvoerpomp voor in de tank gemonteerd Kabelboom weg gebracht. Deze wordt op maat gemaakt. En een andere pedalenbox gemonteerd omdat op die van mij geen steun voor de remlichtschakelaar zit.. Verder ook nog mijn versnellingsbak weg gebracht voor revisie en er komt een boutenset in het diff. Hopelijk kan ik die komende week weer ophalen. Ik ben er nog steeds niet uit wat voor een soort koppelingsset ik het beste kan gebruiken.. iemand
__________________
MK1 --> 20VT |
#23
|
||||
|
||||
@ Jeroen; hoe zit het met de motor steun aan de linkerkant?
|
#24
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb de originele al los geslepen. Moet alleen hem nog omlassen naar achteren
__________________
MK1 --> 20VT |
#25
|
||||
|
||||
Heel goed Jeroen
|
#26
|
||||
|
||||
leuk projekt .
succes met opbouw
__________________
golf 1 v6 bde steune setjes vr6 v6 r32 , mk1 INFO PB , |
#27
|
|||
|
|||
Maandag en dinsdag was ik nog lekker vrij dus weer wat opgeschoten
Het schakelmechanisme voor de 5 bak gemonteerd \ Toch wel apart dat alle montagepunten voor het mechanisme al aan het stuurhuis zitten. daar is wel over na gedacht haha Nog nieuwe remleidingen links en rechtsvoor gemonteerd omdat deze te kort waren vanwege de nieuwe rembekrachtiger die een stuk verder naar voren zit. En de nieuwe remmen gemonteerd
__________________
MK1 --> 20VT |
#28
|
||||
|
||||
Schiet vlot op, maar als je een paar foto's terug scrolt zie je dat die remdrukbegrenzer op de voorste aansluiting zit en nu op de achterste. Ga je trouwens op schijven rijden langs achter?
|
#29
|
|||
|
|||
Van het weekend de versnellingsbak opgehaald. Deze heb ik laten reviseren en een boutenset in het diff laten plaatsen.
De bak was aardig vies van binnen Helemaal weer schoon en gestraald Ik heb de bak gekocht als zijnde een goed werkende bak. Totdat hij uit elkaar lag en de hele 5de versnelling kapot bleek te zijn. Weer helemaal fris
__________________
MK1 --> 20VT |
#30
|
|||
|
|||
Ik was niet van plan om schijven achter te gaan monteren. 280 mm voor zou goed genoeg moeten remmen
Quote:
__________________
MK1 --> 20VT |
#31
|
|||
|
|||
Mooi project! Ben met hetzelfde bezig, schiet alleen niet zo erg op als jij haha
|
#32
|
|||
|
|||
Het project vorderd gestaag.
Afgelopen weekend de motorsteun om gelast en de brandstofpomp en leidingen gemonteerd. Deze week even een deel van de motorruimte spuiten Heeft iemand ervaring met de koppelingssets van black diamond? Omdat ik er nog steeds niet uit ben welke koppelingsset ik ga nemen. Hun leveren versterkte koppelingssets vanaf 25% sterker. Advies of meningen hierover hoor ik graag
__________________
MK1 --> 20VT |
#33
|
|||
|
|||
Foto´s zeggen meer dan woorden
__________________
MK1 --> 20VT |
#34
|
|||
|
|||
Het is wel weer tijd voor een update.
Afgelopen weken een hoop gedaan Het was nog even wachten op de koppeling, toen die er was heb ik hem gelijk gemonteerd En de bak erachter toen was het tijd om hem erin te hangen Ik was eerst een beetje bang dat de motorkap niet meer dicht zou kunnen, het houd niet over maar hij past wel dicht Vervolgens ben ik bezig gegaan met het schakelmechanisme aan te sluiten. Ik kwam er achter dat het onderdeel dat er voor zorgt dat je van links naar rechts kan bewegen met je schakelpook tegen de turbo aan kwam. Na wat denkwerk met mijn vader besloten om dit onderdeel aan te passen. en het lijkt te werken. Ik krijg hem alleen nog niet goed in de 3,4 en 5. Dit zal wel te maken hebben met dat ik het nog even moet gaan afstellen vandaag begonnen met het aansluiten van de kabelboom, deze heeft Stefan voor mij op maat gemaakt. hopelijk volgende week proberen te starten
__________________
MK1 --> 20VT |
#35
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die een handboek hebben voor een 20vt agu? Zodat ik een beetje uit kan zoeken welke slangen waarvoor zijn en hoe ik ze
Moet aansluiten Ik hoor het wel!
__________________
MK1 --> 20VT |
#36
|
|||
|
|||
__________________
MK1 --> 20VT |
#37
|
|||
|
|||
😆😊 mijn werkje toch weet goed gedaan. Mooi werk 👍 jeroen nu snel afbouwen en vlammen maar.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#38
|
|||
|
|||
Quote:
Ja tot nu toe werkt alles nog! Kabelboom ligt er zeer netjes bij, vakwerk stefan Nu verder met aansluiten en afbouwen
__________________
MK1 --> 20VT |
#39
|
||||
|
||||
Top Jeroen.
|
#40
|
||||
|
||||
Dat schiet lekker op hier!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |