#21
|
|||
|
|||
Heb laatst hetzelfde soort probleem gehad met een Zafira 16v.
Gaf dezelfde gezeur en dezelfde soort storingen met uitlezen. Lmm vervangen en het probleem was over.maar kvssensor is goedkoper en kun je altijd ff proberen.
__________________
Daily: Ford Mondeo 2.0 TDCI Hobby:Golf 1 Cabbie 20Vt in opbouw 1986,Honda cb bol'dor 900cc 1983.Honda Blackbird 1100 1999. Laat ider in z,n eigen Waarde www.vwteampg.nl De Vwclub van Prov Groningen |
#22
|
||||
|
||||
gaat dit blok in noodloop als je stekkers van de lmm of kvs sensor los haalt? zo ja, probeer eens te starten met 1 van de stekkers los. en daarna de andere. start hij daarna goed.dan weet je waar je moet zoeken. blijft hij moeilijk starten, , dan moet het toch ergens anders aan liggen?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos Last edited by René : 29-01-2016 at 12:48. |
#23
|
||||
|
||||
Quote:
Als je de stekker van de lmm afhaalt dan gaat de motor bijregelen, dus het lijkt mij dat de lmm het doet. Als ik daarentegen de stekker van de kvs sensor afhaal dan gebeurt er helemaal niks. Daarom wil ik deze eerst eens vervangen. Ik vraag mij af of een defecte kvs sensor kan zorgen voor een lmm error
__________________
Bmw e61 530d touring |
#24
|
|||
|
|||
Nokkenassensor aan distributiezijde cylinderkop, als deze slecht of defect is start en loopt hij op het krukassensor signaal en kan dezelfde effecten hebben als jij beschrijft. Als hij verder prima loopt is het meestal niet de lmm of een temperatuurgever.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#25
|
||||
|
||||
Probleem lijkt opgelost na het plaatsen van de nieuwe temperatuur sensor
Het is nu starten en lopen!
__________________
Bmw e61 530d touring |