#1
|
|||
|
|||
Meters inbouwen
Heeft er iemand kennis van het inbouwen van VDO Volt, amper en watertemperatuur meters in de middenconsole van een Golf GTI cabrio MK1? Graag zou ik het zelf doen.... Of toch beter uit handen geven?
Last edited by MarcieMarc66 : 24-01-2016 at 18:35. |
#2
|
||||
|
||||
Is goed te doen, moet je wel verstand hebben van bedrading, sensors (watertemp) enz. En een mulitmeter om uit te zoeken welke draden wat doen. Neem rustig de tijd en doe onderzoek, dan komt het vast wel goed.
__________________
'10 Skoda Yeti '95 Golf GT |
#3
|
||||
|
||||
Ik heb evt nog wel een kabelboom liggen voor het gedeelte voor in de auto.
__________________
Golf cabrio mk1 85 Golf cabrio mk1 82 Ducati ss750 01 |
#4
|
|||
|
|||
Helaas is mijn kennis niet van dien aard om dat te fixen. Heb al een aantal garages gecontact en het verhaal via mail uitgelegd maar verder nog geen reactie van een bedrijf wat mij kan/wil helpen...
|
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Mocht ik zover zijn dan hou ik mij aanbevolen.... |
#6
|
||||
|
||||
Ik zou ampere en watertemperatuur laten vallen en oliedruk en temperatuur nemen.
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#7
|
||||
|
||||
Idd oliedruk en temperatuur en dan nog een volt meter.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#8
|
|||
|
|||
Maakt dat het inbouwen makkelijker? Of juist vanwege de info die de meters mij geven?
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
De info.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#10
|
||||
|
||||
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#11
|
|||
|
|||
Zou niet al te moeilijk moeten zijn. Ik laat weten of het gelukt is!
|
#12
|
|||
|
|||
Bedankt in ieder geval
|
#13
|
|||
|
|||
Oke we zijn weer een stap verder..... Het zijn de Performance Volt, Oliedruk (tot 10 bar) en olietemperatuurmeter geworden. Weet iemand welke adapters er voor de Golf GTI cabrio MK1 bij horen?
|
#14
|
||||
|
||||
10 bar is teveel. Meetbereik tot 5 bar is voldoende.
Het mooiste is een drukgever van 5 bar met een gecombineerd schakelcontact van 0,35 bar. Deze komt in je cillinderkop op de plek van je 0,35 bar oliedrukschakelaar. Dat scheelt meer een adapter. Mocht je toch een adapter willen, de schroefdraad in de kop is M10.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#15
|
|||
|
|||
Dat zou dus deze adapter kunnen zijn? http://www.autostyle.nl/autoelectra...er-m10x1-0.html
|
#16
|
||||
|
||||
Let overigens wel op dat de performance instrumenten geen wijzer verlichting hebben. Ze zijn in het donker nauwelijks af te lezen. Ik heb ze ook in mijn cabrio.
|
#17
|
|||
|
|||
Ik haak even in, weet iemand een adresje voor de mooie VDO tellers, graag met een linkje?
Ik wil graag VDO en geen nabouw zonder licht, maar gewoon tijdgetrouw en met licht.
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#18
|
||||
|
||||
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#19
|
|||
|
|||
Quote:
Super! Thx!
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#20
|
|||
|
|||
Quote:
Is dit dan de juiste adapter? http://www.autostyle.nl/autoelectra...er-m10x1-0.html |