|
|||
|
|||
Jetta vr6
|
|
||||
|
||||
Leuk en net ding. Mij te duur
|
|||
|
|||
jammer dat er corrado spiegels erop zitten, en het dashboard, waar de onderkant van mist. En de motorkap zit niet goed bij de voorruit, misschien niet goed terug gezet. Persoonlijk te duur, velgen maken de auto maar deze zijn te over done!
|
|
|||
|
|||
Die staat al een hele poos te koop
|
|
|||
|
|||
Als ik sommige mensen een auto hoor afzeiken dan ben ik echt benieuwd in wat voor moois die rijden
|
|
||||
|
||||
dik ding,
spiegels idd jammer, want daar zijn gaten voor geboord.
|
||||
|
||||
Quote:
Voor 9k voor een Jetta mag je best wat te zeiken hebben.
|
|||
|
|||
Als je kijkt hoe de motor erin is gebouwd het dashboard volledig werkt zoals het hoort,en de koets is dusdanig strak en mooi in de lak zoals de foto's laten zien is het gewoon een mooie auto
Ik ben ook van mening dat je hem niet voor dat geld kunt bouwen incl de auto inbegrepen,en denk ook dat er heus nog wat rek in deze prijs zal zitten. |
|
|||
|
|||
Zit vast wel rek in. Maar dan nog staat die al heel lang te koop. Dat ligt of aan de prijs of er is stiekem toch wel wat mis mee. Kan me niet voorstellen als de auto zo netjes is dat die al een jaar of zo te koop moet staan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Staat ook bij een bedrijf waar ik nooit een auto zou kopen.
|
|||
|
|||
en wat betreft de zeikers zoals ik dus ff in dit topic , heb ik een orginele nederlandse golfje 2 uit 86 staan voor 150eurootjes, word nog aan gewerkt, en rij ik dagelijks in een jetta 2 van 200eurotjes waar zichtbaar leeftijd verschijnselen aanzitten, dat is een leuke en eerlijke prijs zonder veel te verwachten ervan!
|