|
||||
|
||||
Dit topic heb ik precies gemist. Fijn om te lezen wel.
En als ge dan geen auto-gerelateerde richting doet (deed?), wat dan wel?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt inderdaad! Maar bij mij was dit dus wel de reden, en gelukkig maar want dat was dus snel gefixt! Quote:
Ik deed ASO onderwijs richting Rudolf Steinerpedagogie. Ik zat op een Steinerschool. Nu doe ik wel een auto-gerelateerde richting, ik doe een professionele bachelor in de Autotechnlogie aan Thomas More hogeschool. |
|
||||
|
||||
Gekeurd, ingeschreven en gisteren mijn kentekenbewijs gekregen! Nu mn Hella mistlampen er weer onder, en de toeter maar weer eens repareren want die heeft het weer begeven... En ik ga hem ook eens een goede wasbeurt geven, dat is nodig! |
|
||||
|
||||
Leuk ding geworden!!!
|
||||
|
||||
Topic over de huidige afstelproblemen: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=139425
Ik zie dat al mijn foto's stuk zijn in dit topic, deze waren aan facebook gelinkt en ik vermoed dat alle URL's vernieuwd zijn ofzo waardoor de oude niet meer werken. Ik zal eens zoeken naar een andere manier om de foto's hier te tonen. |
|
||||
|
||||
Ik heb in de eerste post nog een paar foto's van voor ik er aan begon terug gezet, en hierboven een paar foto's van na de restauratie. Alle foto's terug herstellen is een beetje moeilijk, ik weet niet meer waar welke foto's hoorden. De auto is eindelijk volledig klaar. Na twee jaar motorproblemen veroorzaakt door slechte injectors, een slechte klopsensor en een slechte ontstekingsmodule kan ik eindelijk van de auto beginnen genieten! |