|
|||
|
|||
02A bak versterken VRT
Welke mogelijkheden zijn er om een VR6 bak sterker te maken?
Dogbox is te duur (teveel lawaai) Gear kit van SQS of Quaife (ook te duur) 02S (6 bak) dit past schijnbaar maar kan die het vermogen wel aan? Diesel vertanding van een Touran TDI? Past dit 1op1 of een hoop aanpassen? Last edited by nickster : 09-10-2015 at 09:14. |
|
|||
|
|||
02A kan volgens het boekje 350 Nm .. 02M kan volgens het boekje 600 Nm aan..
|
|
|||
|
|||
O2m is voor 4motion, kost een hoop om dat weer passend te krijgen. Ook als je deze ombouwt voor voorwiel aandrijving.
|
|
|||
|
|||
Welke bakcode moet ik hebben als ik er dieselvertanding in wil hebben? Heb een AFF gevonden...
Gaat dieselvertanding passen en kan die meer krachten aan? Zou een sperdiffertieel ook iets toevoegen? Last edited by nickster : 13-09-2015 at 18:29. |
|
|||
|
|||
Ik heb een 02a omgebouwd naar 6 bak met dieselvertanding.
Werkt prima. Het diff gaat als eerst problemen geven. |
|
||||
|
||||
Mark van JD rijdt met een originele 02A bak tegen z'n 1.8T motor. 424pk en 470NM.
Zit er al een paar jaar en aardig wat kilometers onder. Dus een 02A is aardig sterk. Weet niet op hoeveel Pk / NM jij doelt? Wil je hem niet ombouwen naar 4 motion icm 02m bak?
|
|||
|
|||
Nee word te duur. Maar ben bang dat de dieselvertanding het vermogen ook niet aankan. En 02S binnenwerk zal ook niet veel helpen vergeleken met 02A.
Heb 400 pk en 500Nm |
|
||||
|
||||
Quote:
ehm das niet waar.. 02m 6 bak is geleverd voor de 4 cilinders voorwielaandrijvert.. verandering belhouse moet dan voldoende zijn bakcodes oa de ERR
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 14-09-2015 at 15:47. |
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=127631
Deckedm gebruikte toch ook gewoon een 02A bak? Ligt er een beetje aan hoe jij met een bak omgaat hoe lang deze heel blijft. Clutchkicks etc. zijn niet echt bevorderlijk uiteraard.
|
||||
|
||||
Omgang heeft ook invloed op de levensduur ja die van Paul zaten TDI onderdelen in. Wat precies weet ik niet, maar die golf heeft geen normale kilometer gezien.. Heeft een koppeling gekost maar geen bak..
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag willen weten van welke TDI. Gewoon van de sloop halen zeker?
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog een vr6 bak liggen met dieselvertanding, sper en sachskoppeling. Bak is circa 8000km oud.
|
|
|||
|
|||
Nog wat handige informatie gevonden misschien heeft iemand anders er ook wat aan:
Quote:
Last edited by nickster : 15-09-2015 at 17:06. |
|
|||
|
|||
Wij monteren altijd een Diff van een Golf 5 met een bouten set er in, asjes in het diff zijn aanzienlijk dikker dan van een originele 02a
|