|
||||
was afgelopen zondag ja. Geen idee wat de naam van de Rally was.
Quote:
Netjes netjes
Da's n clubmaatje van me,... Is n super nette Polo inderdaad, ik ben er weinig tegengekomen in zo'n mooie originele en vooral eerlijke staat
Net op Kromme Nol Wijk en Aalburg een VW 181 of hoe heet zo'n ding?
Plat op de grond, raam vol stickers.. grappig ding. |
|
|||
Quote:
Die zie ik wel eens door Doorwerth rijden.
Vandaag in een rondrit 2 witte golfjes 1 zien rijden met de 1e een achterkant van een golf als aanhanger en de andere een voorkant van een golf 1 als aanhanger. Iemand van hier? Zag er wel gaaf uit. Regio Bodegraven
Gister op de A73 van Boxmeer tot Wijchen wat gespeeld met een mooie mk2 scirocco..
Af en toe samen een stukje gas gegeven, was leuk! Kwam ook nog een zwarte polo 6r voorbij op bbsjes.. |
|
|||
Tussen de middag een grijze Golf 1 gespot bij de Euromaster in Emmeloord, kenteken JS-17-TJ. Stond GTI en 16V op de achterklep. RDW bekeken, staat geen GTI bij de registratie. Dus hier eens gezocht en kwam dit tegen. Nette auto op RS-en (achter althans, voor stond ie op staal) Punten die het aangehaalde topic werden genoemd leken aangepakt. Ben eigenlijk wel benieuwd of t nu wel of niet van origine een GTI is. Weet iemand dat of is de eigenaar hier bekend?
|
|
|||
Zojuist bij Heuts Hoensbroek een matzwarte Golf 2 met "vroeem tjoefff"
Naar zeggen van de bestuurder: 20VT |
|
||||
Rond 21:00 uur op heerlerbaan in Heerlen, golf 5 op detroits?, blauwe legerprint met us air force op de zijkant
||||
Quote:
Klopt , woont hier in Heelsum. Ligt sowieso een Turbootje in, of het een VR is , twijfel ik, gaat te vlug van de plek om te kunnen horen, haha.
Vanmiddag omstreeks 17u een dikke mk1 type1 gespot!
Stond op het viaduct boven de A67, Eindhovenseweg in Venlo (TPW) Wit van kleur, op goudkleurige BBS RM. Groette nog bij het passeren, maar dat zal niet echt zijn opgevallen aangezien ik in een busje van Allers bedrijfswagens reed...
Ook vandaag om 17u spotte ik een kermitgroene Golf mkII, originele Nederlander uit '84, op het kaverblad A1/A28. Hij reed richting Zwolle.
Op de achterruit een sticker met de tekst "Das Original aus 1984". En gisteravond net na 20u een paar Golf mkII's bij tankstation Haan, bij Ikea Breda. Bekenden hier?
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 03-07-2015 at 22:07. |
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:46. |
|
||||
Haha, neen sorry, wat slecht omschreven.
Golf 1 type 1, dus met de smalle achterlichten en chrome bumpers, maar kon niet zien of dat het een swallowtail was.
zaterdag of zondagmiddag een gele mk1 met zwart/chromen velgen op de arnhemseweg in beekbergen (apeldoorn) Volgens mij mark_mk1?
En zaterdagmiddag op de a12 thv de mc Donalds Veenendaal een rode mk1 met dubbele koplampen en een witte golf mk2 (ingevoerde).
Vanochtend rond een uur of 11/12 in Achterveld: