|
|||
|
|||
Ik ga deze zondag inderdaad naar Eurosunday
Ja inderdaad heb plankjes liggen zodat ik mooi op en af de oprit kan, video'tje... https://www.youtube.com/watch?v=A7ZwakcmDv4 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooei toevoeging aan een mooie wagen! Snap alleen niet hoe je ermee kunt rijden, zo laag. De mijne is hoger en raak nog van alles
|
|||
|
|||
Wat een zalig weekend!
Super weer en zaterdagavond genoten bij H2O Yellow met een babbel en een ijsje erbij, dan zondag naar Eurosunday... Super meeting gewoon... vorig jaar gemist en dit jaar blij dat ik terug kon gaan, geen spijt in ieder geval want dit jaar was het echt WAUW vond ik... Niveau was echt HOOG ! Chapeau aan de hele crew ! Ook nog leuke babbels gedaan met wat bekende gezichten en nieuwe gezichten zelfs en dat zorgt er toch voor om gewoon zo'n meetings te blijven doen! hierbij wat foto's: nog eens bedankt aan de fotografen van dienst ! |
|
|||
|
|||
Zo dit weekend naar VAG Nation afgezakt!
Weer een super weer + chille sfeer, meer moet dat niet zijn! Weeral maar eens proficiat aan de crew! Nog snel 2 foto's vanop Eurosunday! Hierbij de foto's vanop VAG Nation! nog eens bedankt aan alle fotografen ! ook een leuk interieur foto gekregen! Nog een groepsfoto! |
|
|||
|
|||
Zo een tijdje geleden, even snel een update...
Men carter laten verstevigen met 5mm plaat omdat ik volgend seizoen graag US bumpers wil plaatsen moest ik toch ook iets aan de EU koffer doen vond ik maar men heckblende wou ik niet afgeven dan via Stino iets leuk leren kennen! blijkbaar een latje dat enkel een Canadese Mk3 zou hebben en past mooi op EU koffer, kan ik dus mooi men heckblende houden en toch een koffer hebben die bij de US bumpers past Dan men motor nog meer opgehoogd... heb hem nu 3cm opgehoogd... dan natuurlijk als de pan eronder stak en de motor opgehoogd was de VR6 terug naar beneden gedraaid H&R rebound eens volledig benut rondom... eens goed gewassen & Cruisen maar! |
|
|||
|
|||
Geweldige auto, alleen dat stuur...
|
|||
|
|||
Quote:
Stuur is bij de bekleder om te voorzien van rood stiksel |
|
||||
|
||||
Prachtige wagen!
|
|
||||
|
||||
wagen is laag! Tering!
maar wel echt prachtig
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooi gedaan!
Waar laten maken? |
|
||||
|
||||
super deftige wagen
en erg mooie details, is het nog wel een beetje rijdbaar zo met deze hoogte/ laagte?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Proper stuurke
de rest ook trouwens... Ik ben er fan van
|
|||
|
|||
Quote:
Heb dit meegegeven met collega op het werk die gaat altijd op vakantie naar Polen, heel werkje heeft me maar 40 euro gekost! Heeft 1 weekje geduurd en klaar en super mooi werk al zeg ik het zelf! + voor dat geld kun je toch echt niet klagen denk ik zo! Hangt inderdaad echt zeer laag nu! Heb wel een foto van de bodemvrijheid maar weet niet of ik die ga posten Last edited by Golf_1GTI_Freak : 22-07-2015 at 10:21. |
|
||||
|
||||
haha
|
|
|||
|
|||
40 euro! Dat is echt goedkoop man, is een hele verbeteribg. Maar ben niet kapot van het stuurtje, Momo Team 280 staat in mijn ogen beter.
Maar goed, stuurtje doet verder niks af aan de auto. Echt een plaatje!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Superstuurtje!!
|
|