|
||||
|
||||
klittenband zoals die ze daar hebben heb ik ook op rol! in diverse maten
|
|
||||
|
||||
Ik zal hier ook weer eens updaten
De spatbordrandjes achter zitten achter nu eindelijk vastgekit! Een beetje warm maken deed de truuk Ik had nog maar 2 banden dus de andere 2 ook maar even besteld en gemonteerd door Rick De remleidingen naar achter zijn ook afgemaakt, hier miste nog de aansluiting naar de klauw. Had nog remblokken besteld voor de voorzijde, wilde eigenlijk Ferodo DS3000, maar die zijn blijkbaar niet leverbaar voor dit type klauw? Er zijn wel wat gelijkwaardige of betere (maar dure) alternatieven, maar heb voor nu Ferodo DS2500 gekozen, aangezien deze de helft van de prijs zijn.. Deze zullen hun werk ook erg goed moeten kunnen doen, heb er met de Volvo goede ervaringen mee in ieder geval! Nieuwe voorruit en rubber besteld en geplaatst, ook met dank aan Rick : Aangezien ik zelf nooit een sticker recht of zonder luchtbellen kan plakken, deze achterklepsticker maar even laten plakken.. en zit supernetjes! Verder ben ik nog bezig geweest met de tank, Ik heb de tankbeugels laten poedercoaten, de alu-vulhals die op de tank zit gespoten en een rubber gezocht die de boel mooi kan afdichten tussen de carrosserie en de tank. Tank even schoongemaakt en anti-klots schuim er weer in: Rubber en onderste beugels op zijn plek: De passing tussen de tank en het rubber was echt super strak, ik kreeg de tank er amper in, maar met wat overtuigingskracht en apenkooien achterin de golf zat hij uiteindelijk toch meteen de vulslang, ontluchtingsslang en retourleiding ook gemonteerd: Past mooi strak: Verder heb ik voor de deuren de rubbers klinken en sloten nieuw binnen en gemonteerd. Ook heb ik de Lexaan ramen besteld, deze zullen als het goed is deze of volgende week binnen komen Als die binnen zijn kunnen die gemonteerd worden en gaan de deuren en achterklep er weer in |
|
||||
|
||||
heel netjes weer! ziet er super uit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Heerlijke update Frank
|
||||
|
||||
Dit is toch gewoon om in een glazen kist te zetten en naar te kijken. Echt prachtig allemaal.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Heel mooi allemaal frank!!
Maar heb je straks niet het probleem dat je brandstof uit je vulhals kan klotsen naar buiten toe, of zit er een terugslagklep tusssen? |
|
||||
|
||||
Thanks allen, vond het er zelf nu de delen in kleur zijn ook erg goed uitzien
Quote:
Haha dankje, maar ik pas je uitspraak wat aan: Quote:
Quote:
Er zit inderdaad een terugslagklep tussen, net als bij de ontluchtingsslang. Overigens helpt die terugslagklep ook niet veel als je de slang ook volledig vult, maar dit is niet anders als normaal. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook waar, ik ben er zeker van dat als je hier een datum en een plaats neerzet, er genoeg volk op af zal komen.
|
|||
|
|||
Quote:
Wat zeg jij nou enge dingen Lekker bezig Frank ,zal je vd week weer ff bellen kom ik weer gezellig langs Lexaan,ga jij het van plastic4performance nemen? |
|
||||
|
||||
De Ferodo DS2500 ga je geen spijt van krijgen, goede keuze
Zo zie je maar weer dat geduld loont, erg mooi zoals je de auto aan het opbouwen ben |
|
||||
|
||||
Quote:
Gezellig! Ja heb het bij hun besteld inderdaad |
|
||||
|
||||
Racer met een erg hoog niveau qua afwerking! Eerste beschadigingen zullen wel ff pijn doen denk ik
Hoe zit de be-/ontluchting van de benzinetank eruit bij de vulmond?
|
|||
|
|||
Quote:
Kicke!,hele goede keuze echt topkwaliteit |
|
|||
|
|||
Heerlijk dit project
Nadat je alle delen hebt gemonteerd, is dan de motor ook al zo ver of moeten we dan weer een hele tijd wachten tot je kan rijden? |
|
||||
|
||||
Mooie Update Frank
|
||||
|
||||
Quote:
Zal van de week even een fototje plaatsen Quote:
Ja ben erg benieuwd! Quote:
Jullie wachten?! wat dacht je van ikzelf Ik kan je iig vertellen dat dit jaar rijden (voor de winter) niet meer gaat lukken, doel is het voorjaar.. |