|
|||
|
|||
Is geen torx maar een meertand,maat weet ik zo niet derect van buiten.mvg
|
||||
|
||||
Bij de golf1 nr 8 gelijk aan m8 maar of dit voor de Golf2 ook zo is ?
|
||||
|
||||
12 kant 8mm inderdaad.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb toen zo'n setje gehaald bij de Aldi, al 5 jaar in gebruik en vele aandrijfassen met de luchttol losgerammeld. Setje wordt overal voor misbruikt en nog nooit 1 gebroken Deze hebben we ook: http://www.autogereedschap.com/a-26...us-en-veeltand/ Hier zijn na vele jaren misbruik 2 bits van gesneuveld. Last edited by Dokter D : 07-04-2015 at 20:35. |
|
||||
|
||||
thnx dat laatste setje is indd wel intressant!
ik heb daar toen eens een set met enkelt inbus bestelt nu ik de site weer zie zal daar ook eens verder kijken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
even een mooie update
aan de golf gebeurd nog steeds vrij weinig druk met werken. begonnen met mijn motor rijbewijs en we gaan heerlijk 2 weekjes naar portugal des ondans houden we de oogjes nog steeds goed open van Paul zijn de carbon klinken inmiddels gearriveerd en afgelopen dinsdag zat ik per toeval even op Marktplaats toen net de volgende spulletjes werden geplaatst en ook nog eens om de hoek van hier soms moet je je kansen pakken en dat heb ik dan dus ook gedaan zo plaats je pas nog een oproep voor mogelijke tips of ideeen voor bumpers en zo staat alles wat je nodig hebt bij 1 en de zelfde persoon tekoop het liefst nog een keer Nos G60 scherm erbij zoeken voor rechts voor maar ben vanavond thuis gekomen met een Nos G60 linker voor scherm en een goed gebruikte Oem rechter een Nos achterbumper, deze is enkelt gespoten maarn ooit gebruikt en een zeer nette Oem US voorbumper.
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 02-04-2016 at 23:02. |
|
|||
|
|||
Top, goed bezig John!
|
|||
|
|||
Mooi man!,die deurgrepen wil ik ook wel
|
|
||||
|
||||
Ahhh shit, ik had ook gereageerd om alles op te halen
Precies allemaal mooi spul!! Ben benieuwd naar het resultaat.
|
||||
|
||||
bedankt heren, de deal was vrij snel rond!
heb maar eens niet getwijfeld en mn kans gepakt
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
vandaag weer is terug wat aan de golf gedaan
hoop het tempo iets te kunnen gaan opvoeren gaat al maanden te langzaam druk met werk. begonnen met het motorrijbewijs en de motor van vriendinnetjelief even een paar weken als loge in de schuur gehad vakantie je kent het allemaal wel rekening is weer terug gespekt en we zijn bijna zover dat de centjes voor een respray er in iedergeval wel zijn dus hop weer een beetje gas erop en hopen hem in juli augustus weg te kunnen brengen snel maar eens even de pad op om te kijken wat de wachttijden zijn alles even van de bumper gehaald dat was echt nog nooit los geweest vooral de lip zat echt nog als een huis zo vast binnekort foto's van een leeglopende motorruimte
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 02-04-2016 at 23:02. |
|
||||
|
||||
jawell, maar opzich na zo'n dagje volksdub kriebelt het wel om vorderingen te maken
al is een eigen huisje met mogelijk hobby ruimte ook wel een mooie vordering
|
||||
|
||||
Zo, nou met de golf gaat voorlopig weinig meer gebeuren
alles met de aankoop van een huisje loopt super! we mogen ons bijna groot grond bezitters gaan noemen inclusief nette hobby ruimte dus alles gaat verhuist worden als het zover is en misschien volgend voorjaar weer terug wat aan het gehobby gaan wat betreft auto's dan althans tot die tijd huisjes geklus meubeltjes maken etc des ondanks de ogen open houden en verder sparen/ verzamelen voor de 16vG60 waarbij dit dus op mijn pad is gekomen. deze wilde ik jaren geleden al en nu heb ik in iedergeval een mooie opknap set, 4x 8,5j en 2x 9,5j 16'' Corvette Saladshooters op kort termijn zal ik eens door m'n topic bladeren om de foto's weer eens werkend te krijgen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 22:16. |
|
||||
|
||||
Netjes John
|
||||
|
||||
Zag de wielen op fb al voorbij komen. Tof wiel!
Succes met het huis
|
||||
|
||||
mooie set opknappers, randen afdraaien voor een mooi vlak resultaat
en waarschijnlijk afwerken in wit. maar dat is iets dat zien we allemaal nog wel eerst maar is huisje boompje beestje en dan is zorgen dat de Golf richting spuiter gaat heb m'n kans gepakt omdat ik nu 4x de 8,5j heb
|
||||
|
||||
Pff ik zou nog eens de tijd nemen om alle foto's door te lopen
maar nu lijkt alles helemaal niet meer te werken bijna ga ik zeker nog een keer doen maar daar heb ik het nu een beetje druk voor druk met huisje boompje beestje zullen we maar zeggen de auto heeft een mooie nieuwe stalling gekregen inmiddels en ik heb nog een setje remmen kunnen kopen op de valreep dit weekend verder gebeurd er weinig mits we intressante dingen tegen komen.. daarnaast zit ik heel erg met het idee van een andere kleur die in mijn hoofd blijft dwalen als we eenmaal zover zijn
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 02-04-2016 at 23:15. |
|
||||
|
||||
Dat groen is zeker een mooie kleur, maar de originele kleur is ook super dik, en editions worden schaarser...
|
||||
|
||||
Dat groen is zeker een mooie kleur, maar de originele kleur is ook super dik, en editions worden schaarser...
|
||||
|
||||
Kleuren zijn altijd erg persoonlijk en valt eigenlijk weinig over te discussiëren.
Omdat het een originele Edition zou ik zelf de originel kleur behouden, maar mocht je hem in een andere kleur willen, zou ik dat zeker doen en niet luisteren wat iemand anders daar van vind |