![]() |
|
||||
|
||||
![]() mandarinen oranje? apart op dit bouwjaar.
inclusief handtekening van de ontwerper. http://ww3.autoscout24.nl/classified/269142315?asrc=st |
|
||||
|
||||
![]() Dat moet deze zijn (nr. 7) .
|
||||
|
||||
![]() Goed gespoten ook, toplagers meegespoten en slotplaat zo dun dat de laag eronder nog te zien is, nee goed verhaal...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Waar jij wel niet op let joh.... was me niet eens opgevallen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 13:51. |
|
|||
|
|||
![]() Leuk ding!
Maar als ie pas gespoten is, waarom dan die zwarte steenslagbeschermer voor en achter onder de bumper? Zonde is dat. Spuit dat dan ook mee in oranje... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit dus. Kwestie van lichtinval en een ruk camera/telefoon. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoe vind je t, en onthoud je het ![]() Woonplaatsen zijn iig het zelfde.. Heeft die gast die auto toen gewonnen oid?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yeah, die gast heeft die auto toen gewonnen, van de "Lebenshilfe Giessen". Paar clubkameraden van me van de Golf 1 IG zijn met deze auto onderweg geweest naar 'n oldtimerbeurs ergens in Zuid-Duitsland, waar deze auto werd tentoongesteld op de stand van de IG. De kerel wat deze dus heeft gewonnen zou btw fan zijn van Opel Manta's heb ik gisteren gehoord, hij had natuurlijk op die Manta A gehoopt (nr. 4), jammer voor hem is 't de Golf geworden ![]()
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Der Typ Siebzehn : 07-04-2015 at 19:34. |