|
|||
+6
Vast een repost, boeit niet.
Jammer van de uitlaat
|||
Had ik zelf waarschijnlijk ook anders gedaan.
Maar dat streven naar het perfectiekader moet toch ergens ophouden en ergens daaromheen moet ruimte blijven voor de eigenaar zijn eigen smaak, nietwaar?
Idd
Ieder z'n eigen smaak. Ik had het zelf ook niet gedaan maar deze auto is dan ook niet van mij. Als de eigenaar hier blij mee is , zeker houden dan. Gelukkig heeft een ieder een eigen smaak anders waren alle wagens het zelfde. Het mooie van een golf is dat je er juist heel veel van JEZELF in kwijt kan. Ik vind het zeker een dikke wagen. Gewoon standaard met een grote knipoog. |
|
|||
Quote:
I like!
Dikke Golf ja! Zondag gespot op Zandvoort en er daarna onderweg naar huis nog achter gereden.
Hij staat dus ook nog op dashcam, mocht de eigenaar hier zitten en dat filmpje willen zien |
|
|||
Quote:
Heeft ook het profiel van de band de verkeerde kant op, of zie ik dat verkeerd? |
|
||||
God wann' dikke stance op die YJ-13-BH!!
Quote:
Profiel zit inderdaad de verkeerde kant lijkt mij. Ik vind deze net super vet. Lekkere stance en die uitlaat vind ik ook wel wat hebben
Quote:
Hey ben benieuwd ja! Zet maar online hehe Oh wacht ff, jij reed met die bora volgensmij!
Klopt ja!
Komt ie: |
|
|||
topic beetje omhoog halen..
|
|
||||
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||