|
|||
|
|||
Lekker bezig kerel!,wel een werk geweest dat kaalstrippen
|
|
||||
|
||||
Stiekem komt er nog best veel uit zon interieur
Nu een paar oude stukjes isolatie verwijderen Dan is de binnenzijde eigenlijk klaar Na het spuiten en de roest behandeling wat nieuwe isolatie matjes erin plakken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ziet er weer gelikt uit!!
|
||||
|
||||
Rustig aan, stukje bij beetje word hij steeds een beetje leger
ik heb er wat tempo uit gehaald en het mag allemaal wat langer gaan duren het idee blijft nog steeds wel om 2016 de weg weer op te kunnen motorisch zal hij kwa bak en koppeling beetgepakt worden en de opbouw van een vers blok gaan we verschuiven de eerste ruitjes zijn eruit! nog wat dingetjes buiten om en in het interieur en dan gaan we eens onder de kap beginnen met demonteren
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 02-02-2015 at 22:21. |
|
||||
|
||||
deurtjes helemaal leeg gehaald vandaag,
binnekort eens even de 3 achterste ruitjes eruit trekken en de dakrubbers, hebben mensen daar tips voor? vandaag na het onvangen van mijn verf fohn begonnen met de bodem kaalschrappen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 02-02-2015 at 22:18. |
|
||||
|
||||
Plezant werkje
Ik volg dit project ook al sinds paar maanden, zeeeeer mooiiii topic |
|
||||
|
||||
bedankt!
ik moet zeggen dat het schoonkrabben me nog alles meevalt..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Lekker bezig kerel!
|
|
||||
|
||||
vannochtend zijn de ruitenen dakrubbers gedemonteerd
krijgen we gelijk eens een goed beeld van de roest rond de ramen etc en de eerste helft van de week al eens afgemaakt met krabben
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 02-02-2015 at 22:18. |
|
|||
|
|||
Goed bezig Kerel!
|
|
||||
|
||||
Gaat lekker! Blijft een mooie kar.
|
|
||||
|
||||
het vorderd niet verkeerd,
op het gebied van roets viel het me echt nog alles mee maar onder de ruiten is wel wat opgedoken waar wat werk in gaat zitten samen met het achterpaneel bij de bumper zijn dat de slechte plekken de rest is in de afgelopen paar jaar al best goed aangepakt voor de safety alleen wel nog een extra keer de tank er onderuit daar ben ik nog niet volledig tevreden mee..
|
|||
|
|||
Zijn de mindere plekken John. Maar zal vast wel goed komen!
|
|
||||
|
||||
Valt me mee. Dit kan heel mooi hersteld worden, dat moet een goed gevoel geven dat die plekken straks weg zijn.
|
|
||||
|
||||
dat zal ook zeker goed gaan komen!
gisteren nog eens even rustig wat verder gestoken en gekrabt volgende week 3 dagen vrij dan wil ik dat afhebben en alle stickers eraf hebben kunnen we daarna mooi eens onder de motorkap aan de slag
|
||||
|
||||
De gang dr lekker in
|
|
|||
|
|||
Gaat lekker kerel!
|
|
||||
|
||||
John, waarom krab je de binnenkant kaal?.. Om rottigheid aan het licht te krijgen kun je toch beter met de onder/buitenzijde vd bodem beginnen lijkt me? Mocht je daar oppervlakkige zooi tegenkomen en dat deel moet er uit, bespaar je je daarmee krabwerk aan de binnenkant.
|
||||
|
||||
Simpel gezegd omdat ik zowiezo de auto
Beter wil isoleren aan de binnenzijde met nieuw materiaal Dus daarom maak ik dat zowiezo al kaal. De buitenzijde weet ik dat Veel al in orde is maar worden ook wel wat delen Nog van op orde gemaakt
|
||||
|
||||
na wat voorbereidingen voor de Jetta,
dat ligt als het goed is nu allemaaal klaar weer is wat aan de Golf verder gegaan.. de bodem was inmiddels alweer even kaal van binnen en vanavond maar is even de uitlaat er onder vandaan getrokken zijn er mensen die mij kunnen vertellen wat voor maat torx ik nodig heb voor de bouten van m'n aandrijfassen?? dan kan ik er hier 1tje voor aanschaffen en anders misschien is kijken voor een leuk setje met allemaal verschillende maten in een kistje oid
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 22:18. |