|
|||
|
|||
Is ook persoonlijk, maar ik vind beide auto's ook net wat te laag( dat ik dat ooit zou zeggen)
|
||||
|
||||
Zo te zien heeft meneer 't weer omlaag ge-shopt
Ligt IRL perfect imo:
|
|||
|
|||
die laatste RODE van greg heeft HLS oftewel hydralic lift system op z,n schroefset
zeg maar het noselift systeem van de porsche 997gt3rs 4.0 maar dan heeft hij dat rondom ! geen air dus maar hydraulisch ! dus hij kan hem op elk gewenste hoogte zetten dmv knopje dit wil ik ook graag op de mijne ! normaal ben ik absoluut van de static shit , maar na afgelopen jaar in worthersee met al die razzia,s op te lage wagens met al die boetes en ter plekke omhoog schroeven heb ik liever ook toch maar HLS erop dan hoef ik enkelt te zeggen hoe hoog wilt u hem hebben meneer agent. . |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
LOL . |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
en de echte foto : maar ja deze zal ook toevallig een hls 4 kit hebben zeker Last edited by samme1851 : 03-12-2014 at 23:43. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hier exact dezelfde mening. Ik heb ze afgelopen zomer ook allebei gedaan, maar keek ik vooraf vooral uit naar het Porsche Museum, achteraf kan ik het Mercedes Museum misschien nog wel meer aanbevelen. De historie van Mercedes is natuurlijk uitgebreider en gaat verder terug tot aan het ontstaan van het automobiel. Voor de neutrale bezoeker valt er dan ook veel meer te zien. Neemt niet weg dat het Porsche Museum ook zeer de moeite waard is. Toen ik er was liep de 24h van Le Mans tentoonstelling nog en deze was erg mooi om te zien. Voor beide musea kan ik ook echt de audio-tour aanbevelen. Je krijgt simpelweg veel meer mee van waar je tegenaan staat te kijken. Als je beide musea pakt is een tripje naar Stuttgart het zeker waard. Ik heb 1 museum per dag gedaan en als je het echt allemaal wel zien dan heb je dat bij het Mercedes museum wel nodig. Porsche loop je wat sneller doorheen.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mooi ding inderdaad! Ligt prima zo, zou alleen die olifantenoren vervangen. Hehehe
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
.
. |
|
|||
|
|||
.
. |