|
||||
|
||||
Zo de kneiter dat ziet er bruut uit
|
|
||||
|
||||
Top adres met snelle service!
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand misschien een mail adres van deze beste man, had hem een berichtje gestuurd omdat ik mijn velgen graag door hem wil laten doen deze winter maar nog geen bericht terug gehad. Hij kan natuurlijk druk zijn met het maken van dit moois
|
|
||||
|
||||
motorsteun aanpassen
[/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
bertil Last edited by bertil1970 : 19-11-2014 at 17:47. |
|
|||
|
|||
Keurig werk weer! Haast jammer om in een auto te plaatsen..
|
||||
|
||||
Knap werk!
|
|||
|
|||
Mooi werk bertil vakman!!l 5 cilinder in golf 1 zo tezien ?!
|
||||
|
||||
polo
Quote:
gaat in een polo met een audi 20v biturbo met voor zo ver ik weet 600 pk (zeer extreem om het maar voorzichtig uit te drukken)
|
|||
|
|||
Quote:
Die van Jeroen?? |
|
||||
|
||||
Knap werk Bertil!
Heb jij mijn achterkommen nog? Die moet ik binnenkort maar eens komen ophalen namelijk. Groet Erdem
|
||||
|
||||
Quote:
Ik herkende al wel een rood motorsteun rubber, dus die zal wel van Jeroen zijn.
|
|||
|
|||
Is voor de 2.5 "ttrs" motor in de polo van Jeroen denk ik, heb foto's op fb langs zien komen
|
|
|||
|
|||
Bingo Jelle! Afgelopen maandag het onderblok weer opgebouwt met en 5 tal JE-zuigers icm H-profiel drijfstangen, nu wachten op de kop en dan is het draaiende gedeelte alweer een heel eind op weg.
|
||||
|
||||
van diemen centerlock voor polo
dit zijn 13 inch wielen
aan de achterzijde zat 12 x95 met een gatdiameter van 12 hier heb ik ik 12x100 van gemaakt zodat we straks een dunne plaat kunnen gebruiken zodat de wielen in de kasten gaan vallen de set gaat frontmounted worden [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] meerdere foto s volgen
|
||||
|
||||
foto
|
||||
|
||||
nieuwe randen zijn binnen
|
||||
|
||||
Ziet er echt te gek uit zeg, weet je al waar deze onder komen? Komt het hart nog in kleur? Ik snap totaal niet hoe dat central locking systeem werkt maar dit is echt een schitterende thread voor iedereen die van engineering houdt!
|
|
||||
|
||||
Ik ben dus niet de enige die niks van central locking snapt, het lijkt mij dat met 1 keer goed gasgeven of remmen je velg op de as gaat draaien.
|
||||
|
||||
Haha nee, er zitten aan de achterzijde van de as 1 tm 5 pennen en in de velg zitten gaten (zie eerdere pics) om rotatie tegen te gaan, ook zijn de wielmoeren/naven van linkse en rechtse draad voorzien om loslopen te voorkomen
|
|
||||
|
||||
waar zitten die pennen dan? niet op de adapter?
|