|
||||
|
||||
Geen pinkers meer (passat 3B)
Dag iedereen,
Deze morgen onderweg naar het werk merkte ik dat mijn knipperlichten het niet meer deden. Geen geklik van het relais, geen verklikkerlichtje op mijn dashboard en uiteraard geen knipperlichten (ook niet met de alarmlichtschakelaar). Het zekeringetje heb ik al nagekeken, dat ziet er nog goed uit. Kan het nog iets anders zijn dan het relais? En als het het relais is, is zo'n comfortmodule ter vervanging van het relais, of zit het er mee tussen? Met vriendelijke groeten, Robbert
|
||||
|
||||
Nog vergeten te zeggen, als ik de pinker opzet als het contact af staat gaan mijn lichten wel nog branden langs één kant, dus dat werkt nog, dus de hendel werkt wel nog gewoon.
Ook hoor ik een lichte klik van bij de alarmlichtschakelaar (en dus het relais) als ik mijn pinker opzet. Ik heb nog niet de kans gehad om het proberen door te meten, dat zal iets voor morgen zijn. Wat kan zo'n relais kosten?
|
||||
|
||||
Opgelost
Ik heb mijn alarmlichtschakelaar er eens uitgetrokken, wat vettigheid weggenomen met mijn zakdoek, de schakelaar terug ingeplugd en de boel werkt terug.
Bedankt allemaal voor het meedenken in elk geval
|
||||
|
||||
Altijd leuk, problemen die jezelf kan oplossen. Toch wel handig voor de volgende je moet er maar net mee zitten.