#1
|
|||
|
|||
Vw Lupo 1.8 20vt
Hallo,
Bij deze bied ik mijn Volkswagen Lupo met 1.8 20vt te koop aan. Na aanschaf heeft hij onder andere zeer compleet onderhoud gehad waarbij alle vloeistoffen, filters, de multiriem, enkele rubbers, de dynamo, motorsteun en ook de distributie vervangen zijn. De Lupo heeft sinds de bouw ongeveer 12.000 kilometer gedraaid. Het blok had destijds bij inbouw 35.000 gelopen en is afkomstig uit een Audi TT. De lupo is vorige week gekeurd en heeft een vol jaar APK. De volledige speclist: Motorisch: 1.8 20vt (AJQ, niet op kenteken) K04 turbo Front mounted intercooler Sachs koppeling 255l/h Walbro brandstofpomp 386cc Injectoren Hks cold air intake Hks blow of valve Open downpipe 100cells Racekatalysator Custom middenpijp Sebring Einddemper Onderstel/Remmerij: Bilstein poten voor Koni poten achter Brembo big brake kit voorzijde 314mm!!! Geboorde Brembo schijven met blokken zgan Goodridge stalen remleidingen 16'' OZ Superlegerra (Set bestaat uit 5 velgen) met zgan Federal 595evo Extrieur: Embleemloze gril Black housing koplampen Black housing knipperlicht units voor Black housing knipperlichten zijkant Stoot strips verwijdert Cambridge Achterlichten Rieger voorbumper lip Interieur/ Elektronica: Apexi oliedruk meter Apexi Boost meter (Sensor dient vervangen te worden) Apexi uitlaat temp. meter (Sensor dient vervangen te worden) Achter gestript (interieur niet aanwezig) Qsp stuur met naaf Accu naar achter verplaatst Blitz Turbotimer (FATT) Polyester kuipstoelen op custom frame 3-punts gordels met E-keur DTA stand alone management (s40) Stack Motorsport ST8130 Dash Display Begin deze maand is de Lupo in combinatie met een walbro 255l/h brandstof pomp, een graadje koudere bougie's en 386 cc injectoren opnieuw afgesteld bij Dbm engineering in Maarssen. Hierbij is gekozen voor een veilige afstelling op 0.95 bar met als resultaat een geschatte 230pk en 340nm koppel(Voorheen 205pk en 237nm op 0.56bar, uitdraai aanwezig). Het is nu al een monstertje op wielen, echter met deze setup zit er meer in. Om zijn werkelijke potentie te benutten zou in combinatie met grotere wastegate de turbodruk omhoog kunnen naar +/- 1.3 bar wat zal resulteren in >270pk&390nm. Maar dat is iets voor de volgende eigenaar. Sinds de Lupo in mijn bezit is, is er veel geld maar voornamelijk heeeeeel veel tijd in gaan zitten om hem weer helemaal op orde te krijgen en de puntjes op de i te zetten met als doel er weer een echt rijders autotje van te maken. En dat is na mijn inzicht meer dan gelukt. Ook is er door het grote onderhoud, de verse apk en nieuwe afstelling dan voorlopig nergens omkijken naar. Eventueel inruil mogelijk. Vraagprijs €6450,- Te bezichtigen in Tilburg Greetz Thomas Last edited by Pro-Hcore : 23-10-2014 at 11:57. |