|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ook van mij een paar.. ben er wel achter gekomen gisteren dat ik echt een keer een andere camera moet aanschaffen
Gelukkig hebben Herm en Rick wel degelijk spul, dus kon daar ook beetje op meeliften, anders was denk ik alles onscherp
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Wat een dikke kar Misha, gaat ie nou nog in de bingo? Of hou je m?
Grt. Maurice
|
||||
|
||||
Áls hij weggaat is er al een koper, maar ben er nog niet uit. Rond februari/maart zou hij er eventueel uit gaan, de mogelijke koper is tot die tijd in het buitenland voor zijn werk. Het hangt een beetje van de situatie af als het zover is, wil namelijk rond die periode een huis kopen. Dus tegen die tijd even zien hoe of wat, hangt een beetje samen met allerlei zaken die dan spelen.
|
||||
|
||||
zou me zowat ook beschikbaar stellen als mogelijk geintresseerde
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Beetje spelen met Photoshop blijft toch leuk
|
|||
|
|||
Quote:
Wat Joentje zegt, magnesium krijg je gewoon niet strak. Zeker niet als de wielen al een zekere leeftijd hebben Nuja, geluk dat smaak verschilt van persoon tot persoon. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ruw oppervlak is ook goed voor de warmteafgifte van de remmen. De reden dat rennsport wielen grof afgewerkt zijn heb ik me eens wijs laten maken.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Klinkt logisch. Als het waar is echter |
|
||||
|
||||
Quote:
Heerlijk die reacties van die harten....Iedereen zit ze af te kraken terwijl magnesium harten zo horen te zijn Eerst jullie huiswerk doen
|
||||
|
||||
Dat is ook de reden dat ik mijn rennsports heb laten lakken ipv coaten.
Dat "ruwe" hoort gewoon bij een rennsport, kwa look maar ook voor de functie. Quote:
Je bedoelt het goed maar zegt het verkeerd Het is niet voor de warmteafgifte maar koele lucht opname. Een ruw oppervlakte pakt de rijwind beter op en "trekt" alsware de koude lucht beter richting de remmen als een gladde velg
|
||||
|
||||
Gave shots Misha!
|
|
|||
|
|||
Dat ziet er tof uit die rollende foto's!
|
|
|||
|
|||
Wat een gaaf ding, die polen kubben er ook wat van!
|
|
|||
|
|||
Doe mij de rode maar, vind deze poolse auto echt lelijk
|
||||
|
||||
Quote:
alleen om het front?
|
|||
|
|||
Nee, gewoon om de hele auto. T hele plaatje vind ik niet kloppen.