|
|||
|
|||
Ik ben het met Rick eens.. Als iedereen al zijn foto's hier in een bericht kwakt word je echt niet goed van het scrollen, zo lang gaan de topics worden... Word het alleen maar heel onoverzichtelijk van..
Maar das mijn mening @sjon Bij flickr inloggen??? Denk dat er iets niet goed is gegaan dan.. Iedereen kan (ook zonder account) gewoon kijken |
|
||||
|
||||
@knoepert1988; bedankt voor de foto's, ik vind het juist tof dat mensen de moeite nemen om ze hier te plaatsen.
Los van de bekende nadelen, who gives a fuck about likes op social media |
|
||||
|
||||
Waardeer het ook om ze hier te zien
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Daar doe ik het voor, dank je wel!
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 14:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
De hele economie van tegenwoordig? Alles draait tegenwoordig om social media. Maar goed, ik ben ook niet zo'n fan van ellenlange topics met foto's eerlijk gezegd. Ik bekijk ze vaak toch niet, ik ga alleen gericht de foto's bekijken van de fotografen die ik tof vind, of ze nu allemaal gepost staan of gelinkt zijn naar een andere site.
|
|||
|
|||
Vind het juist mooi al die foto's direct geplaatst op het forum. De hele economie draait niet om sociale media daar hebben nog steeds het gas uit het Noorden voor nodig. Ben het verder eens met EnVeeZee. Fuck facebook!
Last edited by Wojtek : 01-10-2014 at 07:50. |
|
||||
|
||||
idd... foto's plaatsen! ik kom op volksforum daarvoor en niet om weer ergens op facebook te belanden, weg bezoeker....
+1 voor de moeite
|
|||
|
|||
En zo heeft een ieder (gelukkig) wat dit betreft ook z'n eigen voorkeuren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Onzin, alles draait om vraag en aanbod. De beste zaken doe ik op gunning en niet op een bullshit account. |
|
||||
|
||||
De vag-verkoophoekjes en die toestanden zijn een mooi voorbeeld. Laatste keer dat ik bv via forum iets heb verkocht is een hele tijd geleden. Bullshit account is hoe je het zelf invult, als je wijs met social media om kunt gaan kan je een heleboel bereiken en dan bedoel ik niet alleen als je 'n setje velgen wil verkopen
|
||||
|
||||
Ik doelde niet op velgen, vag verkoop hoekje staat aardig buiten de economie gezien er weinig bonnen uitgeschreven worden. Mijn punt is dat likes op foto's evenveel waard zijn als guldens.
Edit: ontopic please, heb helaas geen foto's anders dropte ik ze wel |
|
||||
|
||||
Is dat zo? Als iemand 'n filmpje post waarop die een liedje zingt, wat vervolgens duizenden keren wordt gedeeld/geliked wordt en daardoor nationale of zelfs internationale aandacht vergaard en er zo een hele vruchtbare carrière aan overhoudt.. er zijn meer dan genoeg voorbeelden van succesverhalen via social media. Elk opstartend bedrijf bereikt tegenwoordig zijn grootste doelgroep via social media. Als je inmiddels de waarde van social media in de huidige economie nog niet doorhebt dan vind ik dat vrij zorgwekkend.
|
||||
|
||||
Ik heb gerust nog wat foto's. Uiteraard ook te bekijken via social media, links staan op de vorige pagina
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is mijn eerste semester communicatie in een notendop. Beetje brand exposure via diverse kanalen kan absoluut geen kwaad. het is immers één van de beste manieren om jezelf op te laten vallen. Als multinational, MKB'er of beginnend ondernemer is het absoluut van belang om een Facebook pagina te creëren. En zoals Misha al zei: Commerciële boodschappen worden op deze manier snel verspreid, de kans op een dergelijke "Vruchtbare carrière" wordt op deze manier alleen maar vergroot.
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 02-10-2014 at 21:51. |
|
||||
|
||||
Mooie foto's! Zo te zien een geslaagde meeting
|
||||
|
||||
Quote:
true that