#21
|
||||
|
||||
Quote:
dan laat ik de ori motor er voor nu gewoon lekker in hangen, en spaar ik wel voor een ombouw. wat voor iets zie ik dan wel weer haha
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#22
|
||||
|
||||
Quote:
En dan de reactie als je m start voor een terras vol kenners: Ding lopt op drei poot'n
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#23
|
||||
|
||||
juist DX power!
|
#24
|
|||
|
|||
Quote:
Zie dat je een Batavus Blackbuster hebt. Zo eentje wil k ook hebben. Heb zelf een Gazelle 3-bak met trommelremmen. Deze staat alleen al een paar jaar in de tuin weg te rotten. Had pas een feestje en dacht zal effe kijken of hij het nog doet dus banden oppompen en ja hoor alles deed het nog. Maar als ik een frisse neus wil hebben draai ik het raampje van me Golf wel open en steek k me hoofd effe uit het raam hehehhe. |
#25
|
||||
|
||||
Quote:
De mijne was een 2X 2E onderblok, bewerkte DX kop met mechanische stoters, 285/291 nokkenas en spaghetti met groep A. Zat op 139 pk en 213 Nm.
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#26
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, tja... ik zal helaas nog ff moeten wachten voordat ik niet meer op de fiets hoef, maar ik fiets nu al zo veel en vaak dat ik waarschijnlijk als ik m'n rijbewijs heb nogsteeds af en toe op de fiets zal gaan, gewoon simpelweg om het feit dat ik alle onzin en gezeur (school ) al weer kwijt ben wanneer ik thuis ben. dat heb je niet met de auto
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
#27
|
|||
|
|||
Super blok die DX , mijne loopt nog steeds perfect en alleen maar beter de afgelopen 10jaar.
Regelmatig als alles warm is gaat het gas vol erop. Ik heb een volledige RVS uitlaat met spaghetti spruitstuk en sinds kort een 2H gasklep erop , mijn oude gasklep zoog valse lucht aan.... Met draaiende motor mogelijke vacuüm lekken inspuiten met remmenreiniger , als het blok anders gaat lopen heb je het lek gevonden. Vaak zijn ook de injector rubbers lek , evenals slangen onder de klemmen. |
#28
|
||||
|
||||
Heb in mijne toch uiteindelijk gekozen een 1.8 DX te laten reviseren i.p.v. een 2E motor te monteren, moet alleen nog even zien of het lukt met alleen honen en nieuwe veren als ik hem weg breng.. als ze geboord moeten met nieuwe zuigers wordt het toch wel een prijzige keuze..
Vind ook dat het geluid gewoon heerlijk is van de originele motor en in mijn Pirelli die ik zo veel mogelijk origineel hou moet dit gewoon origineel blijven
__________________
- Golf Mk1 GTI Pirelli W65 Heliosblau (Project) MyPolo.nl - Dé Polo website van Nederland. |
#29
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zou je er ook voor kunnen kiezen alleen een 2e onderblok te nemen. Is iets hoger, maar voor de rest behoud je het originele uiterlijk.
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#30
|
|||
|
|||
Of mijn Scirocco met dx motor kopen als donor. Blok loopt iig prima, zonder olieverbruik😄
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor E30 320i cabrio '90 😎 Twingo 1.2 '01 extra daily Twingo 1.2 '08 voor de vrouw Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back! |