|
||||
|
||||
Nieuwe stoppers voor m'n golv 1 GTI 16V
zo collega vw idioten :biggrin:
m'n nieuwe stoppers voor m'n type 1 zijn binnen, Zimmermann VR6 schijven met Greebstuff blokken,daar moet m´n golfje wel mee te stoppen zijn....... denk dat ik er voor circuitwerk ferrodo blokken opgooi, dan rij ik toch met m'n winter BBSen, die mogen wel vies worden van mij achter komen gewoon standaard schijven en blokken op dat remt toch niet zoveel, komt remdrukregelaar die vanuit binnen kan verstellen cheerio maarten |
|
||||
|
||||
Winter BBS´en? Manmanman....give ´em to me! :p
Knappe remmen trouwens...Maar waarom geen redstuff blokken voor op circuit?
|
||||
|
||||
idd winterBBSen....... big pimpin
zijn gewone VR6 wielen hoor zal zo wel ff fotoke schieten |
|
|||
|
|||
Das mooi spul om te remmen, en ik zou ook Ferrodo blokken erop zetten, das toch wel wat beter..
|
|
||||
|
||||
voor normaal gebruik kan je green stuff nemen maar voor circuit en race gebruik en snle rij gedrag toch maar ferodo indd
leuke schijven trouwens groetjes bas |
|
||||
|
||||
das ook de bedoeling heb nl geen zin om m'n 3 delige bbsen vuil te maken.....
voor circuitwerk komen de 15ers erop, andere blokken is dan ook zo gepiept |
|
||||
|
||||
leuk speelgoed
wat zijn winter BBSen?
|
||||
|
||||
winterBBSen zijn ronde aluminium BBS wielen met een zwart rubber goedje eromheen om in de winter en op het circuit mee te rijden zodat je zomer BBSen niet verneukt worden
Last edited by bobby-digital : 14-05-2005 at 17:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
zeer mooie schijven hoor de rode blokken van ebc zijn ook zeer goed bestand tegen zeer hoge temp.en zeer weinig fading. |