|
||||
|
||||
Adapters???
Heeeee,
even een vraagje, ik heb problemen met mijn porsche c2 velgen deze lopen tegen mijn schroefset aan. Terwijl ik deze van mijn andere golf 1 om heb gezet met de zelfde adapters ????? Hij loopt links achter en rechts voor aan?? Mij hebben ze verteld dat ik dan het beste bredere adapters kan kopen. Twee vraagje : 1) Weet iemand waarom de velgen nu er wel tegen aan zitten en bij mijn eerste golf 1 niet?? 2) Weet iemand een goed adresje waar ze adapters verkopen??? THANKS AL VAST!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
weet wel een adres waar je ze kunt laten draaien !
|
||||
|
||||
Als je wat gegevens (adapters die je nu hebt, velgbreedte, ET enz. enz.) enzo plaatst dan kan er mss iets zinnigs gezegd worden.
Cabrio16v van hier maakt maakt en verkoopt adapters, PM doet wonderen
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is handig!! Hier de volgende gegevens ; Bouwjaar 1883 Het zijn porsche 8 en 9jx16 sp9000 in 195/40/16 en 215/35/16 ik hoop dat je hier wat aan hebt!? |
|
|||
|
|||
Zijn al je adapters even dik?Want een 8j heeft een andere ET als een 9j velg en dan neem ik aan dat je dus ook verschillende diktes in je adapters hebt.Mischien per ongeluk de verkeerde adapter bij de verkeerde velg?
|
|
||||
|
||||
bauke heeft verschillende diktes rn de et waarde is gelijk eddy allebeide et 53 bij porsche... tis geen bbs he
|
||||
|
||||
ik heb laatst gelezen dat de spoorbreedte van een gti een paar millimeter groter is dan een gewone golf1
mischien is dat het probleem? |
|
||||
|
||||
hier de maten van de spoorbreedte
spoorbreedte voor: c,cl,gl=1390mm gti=1404mm spoorbreedte achter: c,cl,gl=1358mm gti=1372mm |
|
||||
|
||||
Staan ze allebei wel hetzelfde uitgelijnd ?
Het kan namelijk zijn dat de 2e met de wielen naar binnen gekanteld staat in tegenstelling tot de eerste. |
|
||||
|
||||
Nu dat je het zeg dacht altijd dat de velgen allemaal de zelfde maat hadden. Maar nu dat ik even gekeken heb is dat denk ik het probleem ook. Ik zal morgen eens kijken hoe breed mijn adapters zijn en dan gelijk even controleren welke velg er breeder is. Mochten ze hierna nog een beetje schuren dan laat ik ze even uitlijnen. Ik hou jullie wel op de hoogte!!!!! In ieder geval THANKSSSSSSSS
|
|
|||
|
|||
Quote:
cool!
|
||||
|
||||
Ja dat is een oud golfje he! Moet natuurlijk 1983 zijn.
Ik heb gisteren nog gekeken en de velgen zitten er goed onder precies zoals ze onder mijn andere golf ook gezeten hebben. De adapters zijn allemaal 2 cm, ik ga deze week de auto even uit laten lijnen kijken wat hij dan doet. |
|
||||
|
||||
Daar is ie weeeeer.....
Ben met mijn auto naar de garage geweest. Die vertelde mij dat hij misschien het schuren rechts voor kon oplossen. Achter gaat niet omdat hier niks aan te stellen valt. Nu heb ik dus mijn auto uitgelijnd en ben niks verder gekomen. Ik moet nu dus bredere adapters gaan halen :-(. JASPER JIJ WIST MISSCHIEN NOG WEL EEN ADRESJE???? Ik hoor het wel. Alle andere adresjes zijn welkom! Last edited by nanneborn : 22-05-2005 at 19:59. |
|
||||
|
||||
achteras is wel degelijk te stellen .
vraag maar aan Antera. |
|
||||
|
||||
Ik hoop in ieder geval dat ik snel die adapters kan krijgen want dit is niet zo prettig rijden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Probeer hem al een tijdje te benaderen, heeft niet iemand toevallig een email adres van hem??? |