|
||||
|
||||
gisteren al gezegd, maar nogmaals, ik vind m super.
klein puntje van kritiek, de uitlaat vind ik nu niet meer bij de stijl van de auto passen
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je wel, Geert! Misschien heb je wel een punt!
|
|||
|
|||
Golfje is netjes hoor.
Alleen in mijn ogen 1klein aandachtspuntje Je uitlaat ff netjes in het midden van de uitsparing hangen Verders echt nette wagen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks! Uitlaat hangt inderdaad niet 100% in het midden, zo op de foto... Voor nu laten we het voorlopig even zo, zijn al blij dat de uitlaat niet meer op de achteras rammelt!
|
||||
|
||||
Moet je trouwens niet op dezelfde as dezelfde banden hebben? Zie dat je achterbanden verschillend zijn.
|
|||
|
|||
Quote:
Is ook een schoonheidsfoutje dat nog eens opgelost moet worden!
|
|||
|
|||
Banden mogen wel verschillend zijn als de maat maar het zelfde is links en rechts op dezelfde as
|
||||
|
||||
Golf word wel erg mooi zo Christian !
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt, Wytze! Doet me deugd!
|
||||
|
||||
Quote:
Even een origineel gti dempertje scoren Voor de rest is ie erg netjes |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou ik ook doen Verder wel een gaaf ding.
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Bedankt voor de complimenten en feedback! Demper-wisseltje zal vast nog wel gebeuren!
|
||||
|
||||
Of pijpjes omlassen!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ook een goede optie want lassen moet je waarschijnlijk toch ivm de buisdiameter. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Je weet maar nooit... Auto is ook nog niet af hoor, dat is-ie nooit...
|
|||
|
|||
lowrider in het ziekenhuis!!
Bij deze laat ik even weten dat Christian opgenomen is in het ziekenhuis!
Christian heeft mij dit gevraagd,dus bij deze... Een week of 8 geleden heeft Christian een longontsteking opgelopen en is daardoor het bewustzijn verloren. Door zijn ziekte was dit reden om alle hulpdiensten te waarschuwen en is zelfs de traumahelikopter uitgevlogen! Na allerlei spannende momenten,operaties en onderzoeken gaat het inmiddels na vele weken weer de goede kant op. Als alles goed gaat komt Christian de 22e september weer naar huis,waar hij met de nodige apparaten weer kan herstellen en hopelijk ons allen weer kan verblijden met zijn berichten op dit forum. Mocht je wat meer willen weten,zoek hem eens op op FACEBOOK. Dit zal hij erg leuk vinden in de voor hem nieuwe periode in zijn leven. Groeten van Christian,zijn ouders en van mij....
|
||||
|
||||
Heftig!
Weet zelf hoe het is om ziek te zien, ben het zelf namelijk ook .(ongeneeselijk) Heel veel sterkte voor hem en vooral voor zijn ouders en geliefden. Voor hen is het namelijk 10 keer zwaarder als voor de persoon zelf, ben ik zelf achter gekomen de laatste maanden.
|
||||
|
||||
Ik zag het langskomen op facebook inderdaad, heftig ..
Heb hem reeds al het goeds gewenst op facebook, hoop snel weer berichtjes te mogen lezen van onze vriend Christian! Quote:
Ja en nee, ik snap je punt maar vind het niet helemaal correct .. ( mag dat? ) |
|
||||
|
||||
Dat mag zeker maar ik spreek wel uit ervaring helaas.
|
|||
|
|||
sterkte Christian, hopen dat we je gauw weer mogen bewonderen hier op het forum!