![]() |
|
|||
|
|||
![]() Even een korte update, het 15 inch verbreed staal word 16 inch maar niet verbreed. Ik wil laag kunnen en blijven rijden tenslotte. De andere updates zijn dat ik naast de oettinger grille die er nu al een tijdje in zit een complete zender grille heb liggen, en de hella spoiler moet er nog eens op. De eerste update is aan de foto wel te zien wat er op is gekomen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Foto s en maar weer iets lager gelegd
![]() ![]() En heb nog wat spul aangeschaft Kamei spoiler voor op de motorkap opschuren en spuiten Spaghetti moet aangepast worden Fischer cassette ding al gemonteerd Morgen knutseldag, naafkappen, claxon thermoschakelaar etc etc |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi project, ziet erg goed uit met alle de Kamei handel.
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe foto s
Alleen twijfel ik de vorm van de arches/ spatbordverbreders ook dippen want monteren gaat niet, :GRR: ivm een gaatje linksachter waar de kleine randje wel overheen valt en de spatbordverbreder niet. Dus t blijft zo of verder dippen, ik zeg verder dippen montage van de arches komt ooit wel zodra de auto geheel schadevrij is. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe foto
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe foto s van hoe de golf er nu bij staat.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nieuwe foto
Alles doet t claxon ook, nu op zoek naar een kamei achterklep spoiler ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe foto s
![]() ![]() ![]() Vandaag ook een setje centra s gescoord en de kamei kit ga ik half augustus ophalen en logo s zoeken mits ze erbij zitten |
|
|||
|
|||
![]() Zo eff een paar foto s vanaf de oprit zeg maar.
![]() Eff bij een maat op bezoek ![]() En nabij zn stalling ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Deftige wielen hoor!!!
Verder is de auto niet mijn smaak maar gelukkig zijn er andere die het wel top vinden. Wel leuk te zien dst er zo'n aandacht aan de auto gegeven word. Zeker weten een echte lirfhebber . Ga zo door!! |
|
|||
|
|||
![]() Zo even weer een update voor ie straks weer zn orginele front krijgt voor de komende apk. Na de winter gaan we weer verder Notch, Grote Beurt, bakolie en revisieset schakeltoren, striping en andere wielen liggen er al. Kameikit gaat er volgend jaar pas op incl orginele hella gril incl catseyes en hella spoiler.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() gril in het wit ziet er gaaf uit!
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het een super mooie auto en als ik mijn mening mag geven vind ik de grill met de 4 lampen mooier dan die smalle 2
![]()