![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() Maakt geen fuck uit of het zeldzaam is of niet, wanneer ik iets wil hebben dan komt het er ongeacht wat het kost.
Een front is over 4 jaar nog steeds 1000 euro waard dus een slechte investering is het zeker niet. T zelfde geld voor BBS ook die blijven minimaal hun geld waard. Het gaat erom of je het geld er voor over hebt. En nee ik kom niet met een dik loon thuis en ja ik heb ook een eigen huis en 3 kinderen. |
#22
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad hoe de prijzen zich ontwikkelen heb je toch geen vat op.
Alsof je een rallyfront gaat verkopen voor 300 euro omdat jij dit redelijk vind terwijl de rest er 1000 euro voor vraagt ![]() Als de hobby te duur voor je is dan moet je een andere hobby gaan zoeken, of het wat rustiger aan gaan doen dan de rest van de jongens...
__________________
Bmw e61 530d touring |
#23
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je snapt het niet, de ongelijkheid tussen vraag en aanbod bepalen de prijs. Dus niet iedereen zit op een rallyefront te wachten maar wel meer mensen dan er aangeboden worden dit leidt tot een prijsstijging.. Zoals met alle vw jaren 80-90 onderdelen, de vraag is misschien gelijk gebleven maar het aanbod is geslonken. Vroeger stonden golfjes 2 gti, 2 hoog gestapeld op de sloop. Nu zijn het "zeldzame verschijningen". en Obimaster: googletranslate? ![]()
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#24
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet helemaal... een Skoda cabriolet uit 1958 is ook super zeldzaam, maar geloof me, daar wil je nog niet in gaan zitten schijten. Zeldzaam én gewild, dát bepaald de prijs.
__________________
Alain Quote:
|