|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Volkswagen Passat 2.0 35i GT, Leder, Schroefset, Climat Control Etc!
Te koop,
Merk: Volkswagen Type: Passat 35i GT Bouwjaar: 15-06-1993 Brandstof: Benzine Transmissie: Automaat Kmstand: 226984 Bij serieuze interesse verkoop ik mijn Volkswagen Passat 35i GT. Het gaat hier om een zeer nette passat, die voor zijn bouwjaar als nieuwstaat is. Hij mag bij serieuze intresse weg, omdat ik weer wat kleiners wil. Deze auto is netjes onderhouden. En heeft zijn beurten altijd optijd gehad: Opties: Centrale deurvergrendeling Airco Climate control 2x Sleutel Vol lederen interieur Aktive Sound System ( Origineel van Volkswagen ) Stoelverwarming Trekhaak AP Schroefset Dak-rails En nog meer!! Reeds aan onderhoud gedaan: Nieuwe distributieriem + toebehoren ( Kmstand 204.xxx ) Nieuwe temperatuur sensors Nieuwe Koelvloeistof Nieuwe oliedruk en temperatuur sensors AP Schroefset Einddemper En nog meer!! Deze auto verkeerd dus zowel als van binnen en buiten is zeer nette staat. Ook compleet map werk aan papieren erbij. Vraagprijs: € 3450,- Zonder Mercedes wielen, word dus op originele wielen geleverd. Mercedes wielen tegen meerprijs erbij. Inruil u eigen auto, Geen probleem. Voor meer informatie kunt u mailen of bellen, Rick-kelly@live.nl 0654747204 Met vriendelijke groet, Rick Kelly Voor foto's: http://link.marktplaats.nl/m810632541 |