![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Na 17 jaar hoop ik dat mijn W65 Pirelli GTI een goed baasje krijgt...
Enige tijd geleden heb ik het VIN per email naar Wolfsburg gestuurd voor een bevestiging.Daaruit kwam inderdaad naar voren hoe de auto ooit op de weg is gekomen. Nog voorzien van de orignele DX motor met wat modificaties die het koppel en vermogen omhoog hebben gebracht. Bij deze " Alpenwitte "L90E, zit ook nog steeds het grijs/zwarte interieur met hoedenplank zonder gaten.. Additioneel op de MFA zitten er in het console 2 analoge meters. De volgende leuke modificaties zijn aanwezig: - Type 2 gasklephuis met grotere vlinderklep 2e trap - 4-2-1 Uitlaatspruitstuk met inwendig 50 doorlaat - Valve timing, VW Motorsport waarden - High performance bougiekabelset - Sportschakelmechaniek, verkort, van Eurosport - Weitec schroefset in hardheid instelbaar - Gegroefde sportschijven voorzijde. - Complete achterbrug met schijven van de Scirocco II gemonteerd! De auto is destijds geleverd met groen warmtewerend glas en fabrieks schuifdak. De 14 inch Pirellivelgen zijn voorzien van goede Bridgstone Turanza 185/60/14 De auto is een daily, maar al het plaatwerk voor restauratie is nieuw en nagenoeg originele kwaliteit... komt bij de verkoop bij de auto. - Dorpels links en rechts - Voorfront - Achterpaneel ( origineel ) - Voorscherm links en rechts ( kort gemonteerd geweest, ook origineel VW ) - 1 x bodemplaat besuurderszijde Overige reserve ondelen : - 1 x nieuw kachelradiateur - 1 x nieuwe waterpomp - 1 x losse RVS achterdemper Vraagprijs 4500,- Omgeving Zoetermeer Foto's komen nog...
__________________
Golf 1 , W65 ( German Pirelli ) GTI ( 4-2-1, polished/modified inlet manifold combined with EV throttlebody, VW Motorsport Valve timing applied, Stock G-Camshaft, shortshift by Eurosport, Scirocco 16V Discbrake rear ) |