|
|||
|
|||
Jaa dikke bbsjes haha ben benieuwd hoe ze eronder komen te staan!
Dikke golf eel! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben benieuwd hoe ze gaan worden
|
||||
|
||||
Wielen zijn terug van de coater!
Even ge-proef-past, en ben nu al helemaal verkocht Nu z.s.m. laten polijsten, 2 nieuwe randen, en boutjes d'r in schroeven! Twijfel alleen nog over de middenkapjes, maar die worden denk ik ook goud. Meningen?
|
||||
|
||||
Vind het niet verkeerd staan hoor Eelco ben zelf zo bang dat als je zelf doppen dezelfde
kleur gaat geven moet het dan ook exact dezelfde kleur zijn. en anders zwart met zwarte boutjes.
|
|||
|
|||
Ik vind de doppen zo mooi!
Je mag trouwens je slangen van ic traject wel goed vastzetten haha, net auto opgehaald bij gooi en bij 200 op de snelweg plofde slang eraf Daarna als een slak naar huis gereden. (was bij 1.4 bar ongeveer) |
|
||||
|
||||
weinig aktie hiero ..bij eelco
mat gangzette met de roetmobiel ..
|
||||
|
||||
Heeft een schop onder ze kont nodig hij stond er vanmiddag wel mooi gewassen bij met de koeien op de achtergrond.
Maar jammer genoeg moesten ze meisje en ik de MK1 naar binnen duwen Nee gaat best goed komen de zon is een mooie inspiratie bron
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 18-05-2014 at 17:44. |
|
||||
|
||||
Ja jongens. Er gebeurt vanalles ondertussen. Dat zie je hier alleen niet
Hydrolische koppeling ingebouwd dankzij gooi. Koppelt echt heerlijk soepel! Auto gestart, en afspraak gemaakt voor chippen. Hij start met een tufje remmenreiniger, accu nog een keer goed vol laden, en met vagcom de pomp fijnafstellen.
|
||||
|
||||
Gaat helemaal goed komen Eelco
|
||||
|
||||
chippe dat ding ,, en roetteeeee
hahahhaha maar gaat mooi eelco ..rustig blijfe
|
||||
|
||||
Ja.. hoop autotjes tussendoor. Riempje hier, sloopgolf in onderdelen weg,kost allemaal tijd. En dan overdag op je werk bijna geen werk hebben.
|
|||
|
|||
Je mag de mijne nog wel ff onderhanden nemen wil interieur er nog uithalen en volledig isoleren haha. Tevens moet ik m'n orginele electrische raampjes er nog in :O
|
|
||||
|
||||
Gooi maar neer hoor. Haha.. nee druk zat. Wel leuk als je handig bent met auto's, maar jammer dat iedereen t weet
|
||||
|
||||
Ja idd
Die velgen
|
|
||||
|
||||
Mooi spul hoor
|
||||
|
||||
Thanx! Wielen worden volgende week zaterdag trouwen weggebracht. 2 1,5 inch randen, 0,5 inch polijsten, in elkaar schroeven en RVS boutjes.
|
||||
|
||||
Lekker Vind rvs boutjes nog altijd het mooist...
|
|
||||
|
||||
Eelco vriend hie staat tie hier chip al op maat ? Velgjes klaar we moeten naar het noorden he
|
||||
|
||||
Ja drukdrukdruk...
Chip is nog origineel, moet eerst de motor een beetje inrijden, en daarvoor eerst APK erop. En ik heb heel veel vrije tijd (NOT) Maar volgende week ga ik de APK regelen, en dan gok ik ook op de wielen die dan klaar zijn. Verder alle intercoolerbuizen aangesloten, en de downpipe gemaakt! Powerpipe gebruikt als verloop van Passat inlaatspruitstuk naar de slangen. Uitlaat klinkt goed met de supersprint uitlaat en downpipe! Nog wat hitteband om het flex-stuk gedaan ter voorkoming van het warm worden van de ashoes. Ook de brandstofpomp op tijd gezet met VCDS. Dat was ff pielen, de timing stond zo ver verkeerd dat hij helemaal niet zichtbaar was het grafiekje . Ook de EGT sensor met een verloop in de turbo gezet. Display komt in het middenconsole. Rijd nu al erg goed, met de hydrolische koppeling (nogmaals dank aan Gooi ), en het schakelmechaniek bovenop de tunnel. Deze positie is super ! Hier nog wat foto's Gelukkig was hij in goed gezelschap; Groeten maar weer. Volgende update hopelijk met glimmende wheels, en mooie regenboog op papier
|
||||
|
||||
Nais!
Die downpipe
|