|
||||
|
||||
polijst adres noord nederland
Hallo,
Weet iemand nog een mooi polijst adres die mijn velg randen kan polijsten? Ik heb kuil al gebeld, alleen vind ze vrij duur en ze hebben een best lange wacht tijd. Het gaat trouwens om een setje rial cup velgen 15 inch 7/7.5 j? Ik hoor het wel. Dit topic kan misschien sticky zodat er gelijk een mooie database is voor dat soort adressen? Gr Ron
|
|||
|
|||
De heren van BBB als je t mij vraagt...
Richard en consorten dus https://www.facebook.com/BuildByBoekes
Last edited by Richard : 28-03-2014 at 16:45. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De heren van Cultwheels te Siddeburen
Cultwheels |
|
||||
|
||||
Kuil banden engelbert
|
||||
|
||||
JVDWHEELS.NL
Zit in Uithuizen. Geen ervaring mee, maar ben voornemens om m'n Gotti's daar te laten doen. Als er wel mensen bekend mee zijn hoor ik dat graag uiteraard |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb onlangs eens een stukje gezien op TV Noord, zag er goed en professioneel uit.
|
||||
|
||||
Werkt samen met Poelma wielen. Deze zaak bestaat volgens mij al meer dan 30 jaar en heeft z'n kwaliteit ruimschoots bewezen. Denk niet dat ie met de 1e de beste polijstpipo in zee zal gaan. Zal ongetwijfeld goed zijn dan.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er 1x velgen gezien die daar weg kwamen. En dat zag er goed uit. Is volgens mij ook niet de duurste.
|
|
||||
|
||||
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |