|
|||
|
|||
VW Golf II - GTI 16V PL
Beste VW liefhebbers, bij deze wil ik jullie mijn GTI even voorstellen
Ik ken het forum al een tijdje maar nu ik terug een Golf GTI in bezit heb is het tijd om er ook een topic van te maken... Mijn laatste GTI heb ik 8 jaar geleden verkocht en ergens zat die liefde voor de MK2 GTI er toch nog steeds! Plots kreeg ik de kans om deze aan te kopen en uiteraard niet getwijfeld! (Vorige GTI's: 1 x 16V KR en 2 x 8V) VW Golf II GTI 1990 1.8 16V PL 129 pk 4 deurs 44.428 km! Elektrische spiegels Elektrische ramen voor Centrale vergrendeling Airco Servo Hij heeft 14 jaar stil gestaan in een ondergrondse garage maar is goed bewaard gebleven.. niks van roest, hier en daar wel een klein blutsje/krasje maar na een deftige polierbeurt zal hij er weer tegen kunnen voor een tijdje! Mechanisch moet ik alles nog eens overlopen.. groot onderhoud met nieuwe schokdempers, remmen, alle olie verversen, riemen, ... maar hij draait al heerlijk rond dus dat komt wel goed! Zoals deze ga ik nooit nog één vinden dus het is de bedoeling om er hopelijk de rest van mijn leven van te kunnen genieten, deze doe ik niet meer weg! Last edited by Geert///M : 26-03-2014 at 21:20. |
|
||||
|
||||
hele mooie aanwinst! perfectioneren en in ere houden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Klinkt veelbelovend.. maar de foto's doen het niet hier. Ben erg benieuwd
|
||||
|
||||
Mooie wagen heb je gekocht en ja ik zou hem ook niet meer weg doen ik heb er zelf ook twee gehad een 16v en een 8v.
Mocht ik nog de kans krijgen ruil ik zo de Polo om voor een Golf 2 Veel plezier van je Golf
|
||||
|
||||
Nu werken ze .. ziet er heel puik uit! Maar wat is er met die kentekenplaathouders? Is het geen NL'er ofzo?
|
|||
|
|||
Thx, ga hem zeker in ere houden!
Het is idd geen Nederlandse auto, ik woon trouwens zelf in België |
|
|||
|
|||
wat een dikke Barnfind zeg......
wat een mooitje.
|
||||
|
||||
Wauw.. Absoluut niet verlagen en de wielen behouden. Plaatje is het!
|
||||
|
||||
Ah op die fiets. Ben benieuwd naar de eventuele plannen. Die wielen zijn niet de juiste
overigens dus die zou ik zoieso niet behouden ook al zou je voor full oem gaan
|
||||
|
||||
Mooie aanwinst!
|
|
||||
|
||||
Mooie GTI !!!
|
||||
|
||||
Erg mooi hoor
|
|
||||
|
||||
sjezus erg mooi.
|
|||
|
|||
Supermooi !
|
||||
|
||||
Quote:
De nummerplaathouders zien er mij eerder Amerikaans uit eigenlijk. Proper golfke trouwens! Van waar in België ben je?
|
|||
|
|||
Quote:
In dit geval Basementfind Maar zekers erg dik en netjes vooral, met airco als mooie optie, 5 drs past goed in het geheel. Knuffelen en vertroetelen dat ding! |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de leuke reacties!
Hij blijft volledig origineel, ophanging ben ik nog niet over uit.. mss gebruik maken van betere dempers/veren? @Robbert: Regio Turnhout |
|
||||
|
||||
kwijl
hou hem in ere en veel plezier met je nieuwe aanwinst
|
|||
|
|||
Zooo, nice find. Alles orgineel love it
|
|
|||
|
|||
Quote:
unieke vondst mijn gedacht ! Geert, woon jij nu aan mijn kanten??