#21
|
|||
|
|||
Gaaf man! Stond er super bij op mwm. Wat me wel opvalt ia dat je een notch doet, maar dat je schroefdraad nog niet op is
__________________
http://i39.tinypic.com/eqd10j.png |
#22
|
||||
|
||||
pfff zag 'm op 't poloforum al, mijn god wat 'n project man!!
heerlijk!! Vraagje over de GTI achteras. Hoe bevalt de update ten opzichte van de trommels?
__________________
Project Link Polo 6n Gti Circuit: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=95177 |
#23
|
||||
|
||||
@bartez haha nouja hij is vlak daarna nog weer wat gezakt, heb nu geen draad meer over
@magnetron dankjewel!! ja bevalt me goed, alleen moet je de remkrachtverdeler heel minimaal afstellen anders blokkeren je achterwielen heel snel! |
#24
|
||||
|
||||
zo weer een update over de g40.
als eerste heb ik de motorsteun afgelast en strak gemaakt. daarna deze weer netjes in kleur gespoten nadat ik dit had gedaan moest er nog een steun gemaakt worden zodat ik mn orgineel kabel geschakelde mechaniek op de g40 bak kon monteren. en toen kon de motor op zijn plek gehangen worden. daarna weer wat verder gegaan met opbouwen van de motor. ook moest er veel bedrading aangepast verlengt en uitgezocht worden. dit was vooral een flinke klus!! ook moest het voorfront wat aangepast worden zodat deze er nog op past. als laatste dit weekend nog de bumperbalk aangepast zodat de intercooler er achter zou passen. hij zit nu op zn plek maar ik moet nog wat steunen maken zodat deze er niet tussenuit kan vallen dat was het wel weer een beetje. het vervelende is wel dat ik gister een operatie aan mn knie heb gehad en dat ik dus de komende anderhalf week niks aan de polo kan doen... maar zodra ik weer enigzins kan lopen wil ik weer verder gaan en houd ik jullie weer op de hoogte! |
#25
|
||||
|
||||
Dat is een mooi stukje vakwerk en veel sterkte met je knie wel jammer maar niks aan te doen
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#26
|
||||
|
||||
Mooi project zo! Daar ga je straks een hoop fun mee beleven.
|
#27
|
||||
|
||||
bedankt voor de leuke reacties!
gister ben ik weer rustig verder gegaan met de polo, even een accu er in gehangen en nog wat elektronica aangesloten. ik heb hem nu zover dat ik met de sleutel het blok rond krijg, maar natuurlijk nog lang niet lopend. maar stapje voor stapje komen we er wel. vanavond weer is kijken of ik mezelf nuttig kan maken! en nog een sfeerfototje voor jullie van de terugweg van mwm! |
#28
|
|||
|
|||
Leuke foto man!!!!
De ritten naar en van de meetings vindt ik ook altijd top. Hoe dichterbij je komt hoe meer liefhebbers je tegenkomt en aansluiten in de trein richting meeting. |
#29
|
||||
|
||||
Dat is een mooie foto met zo veel verschillende VW s
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#30
|
||||
|
||||
ja is altijd lachen als je met een groepje rijd!
bij ons in de vriendengroep raken er steeds meer geinfecteerd met het vw virus dit was ook een kleine greep uit ons vw groepje |
#31
|
||||
|
||||
Je leest wel wat er in mijn onderschrift staat
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#32
|
||||
|
||||
hier ben ik weer om weer is wat van me te laten horen!
het blokje loopt :mrgreen: ook heb ik een bedrijf gevonden die de polo gaat chippen op de bank. hij gaat naar obd tuning in sint jansklooster. dit word dus een op maat geschreven chip :tu: maar voordat dit gebeurd zullen er nog wel wat dingentjes gedaan moeten worden. wel heb ik eindelijk alle electronica aangesloten en alles werkt! heb ook het intercooler traject afgemaakt. een ander schakelmechaniek gemonteerd waarmee die goed schakelt. brandstofdrukregelaar aangesloten. en zo kan ik nog wel een hele lijst met dingen op noemen al met al is het een verschrikkelijk tijd en geldrovend project! maarja als het allemaal klaar is kan ik wel trots zijn op wat ik heb en daar gaat het me om! bij deze wat fotos van de polo, het zijn geen kwaliteit foto's aangezien ik een beetje een poepie telefoon heb de brandstofdrukregelaar, niet helemaal qua uiterlijk naar mijn smaak, maar het schijnt wel de betere regelaar te zijn. dit weekend ook begonnen met de uitlaat, wat een kut klus is dat aangezien het spruitstuk in een 55mm pijp uitkwam en ik de hele uitlaat 63mm wil, heb ik aan het spruitstuk een 63mm pijp gelast. dan werd het weer krap met het subframe dus heb ik de pijp plat geperst zodat er wat meer ruimte zou zijn, en hierna een flexibel deel er aan gelast en daarna een tussendemper. volgend weekend wil ik de uitlaat verder afmaken. en nog een fototje van de motorruimte: dingen wat ik nu nog moet doen zijn: nieuwe pijlstok bestellen en monteren steun voor luchtfilter maken laatste bedrading aftapen oliedruk, olietemp. en laaddrukmeter aansluiten uitlaat afmaken bumper er weer op zetten omlaag schroeven en gaan :tu: als het allemaal een beetje meezit en ik flink doorpak komende week hoop ik volgende week te rijden! oja en hier toch nog een filmpje, let niet op die mafkees die in het filmpje voorkomt :lol: ik was gewoon blij dat die liep :tu: https://www.facebook.com/photo.php?...&type=2&theater Last edited by jelle-zwolle : 18-05-2014 at 19:41. |
#33
|
||||
|
||||
Nice, Heel gaaf project! en mooi werk
__________________
MKll 1.6 Memphis '88 MKll 1.8 Gti 16V kr '87 ( R.I.P ) |