|
||||
|
||||
dat niet nee, haha, maar een interieur is dan niet echt meer nodig...
|
|
||||
|
||||
Ja maar zonder schermen en deuren heb je aan een interieur ook niet veel.
|
|
||||
|
||||
?! Ik kan voor de grijze best een net interieur gebruiken hoor, maakt me echt niet uit of het plaatwerk of het interieur er eerder is. Heb het allebei nodig.
|
|
|||
|
|||
En elke cross een nieuwe is ook wel sterk overdreven. Zoveel rijden er niet meer in de cross met een type 1 wij betalen ook gewoon dik geld voor een scirocco mk1 kas, het is maar net of je het ervoor over hebt. Gemiddeld gaat een kas 1 a 2 jaar mee mits geen gekke dingen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Het topic heet "vanonder het stof" , maar ik snap het "van" niet helemaal
|
||||
|
||||
haha, goed punt!
|
|
||||
|
||||
Nieuw probleempje tegengekomen. Dinsdag avond zijn we met het ding naar huis gereden, liep toen als een zonnetje. Sinds een dag of drie loopt hij echter als een tractor, klein onderzoek wees al direct naar dat hij simpelweg verzoop. Carburateur aangekeken en het was snel duidelijk. De gashendels hangen er allemaal op half elf aan, verbogen, half losgeschoten. Kortom, helemaal gaar. Er is al enorm veel aan de carb gesleuteld en verneukeld, veel uitgeschoten schroeven en dat soort dingen. Hij liep verder prima, dus wil er voor alsnog niet teveel aan doen behalve de hendels op orde zetten natuurlijk. Wil er wel graag een op reserve hebben liggen. Is een Zenith 2b, heeft iemand daar iets van liggen toevallig? Motorcode is FR, mocht je er wat aan hebben.
|
|
||||
|
||||
Quote:
met wat geluk vind je ook een nieuwe zoals ik gevonden heb ... veel 2dehands 2b5 zijn slecht en je kan het jammer genoeg niet zien buitenaf
|
||||
|
||||
Nouja, ik zou geholpen zijn met de assen van de kleppen, het onderdruk potje en de gashendels. De rest van de carb is niet heel netjes, maar wel goed. Hij liep echt prachtig. Heb al zo snel twee donor carbs gevonden, hopelijk kan ik die laten overkomen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb je hele topic door gelezen mooi hoor wat je allemaal doet mijn eerste auto was ook een Scirocco het was een zwarte uit 1976 hij zal wel niet meer op de weg zijn hij was toen al aardig rot het kenteken was 76-ND-03.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas geen 76-ND-03. Wel is de 76-ND-04 nog bekend. |
|
||||
|
||||
Gij blijft ook aan de gang he Niet stilzitten
Gr Roland
|
||||
|
||||
Dit was mijn eerste auto hij reed erg lekker volgens mij was het een 1.5 maar dat zou ik na kunnen kijken.
Sorry voor de slechte foto het is een foto van een foto |
|
||||
|
||||
We hobbyen lekker door. Vandaag de elektriek op orde gesteld, morgen wordt de huidige carb opgefrist, een keertje poetsen nog en met wat geluk kan hij deze vrijdag dan alsnog naar de keuring....
|
|
|||
|
|||
Goed bezig, hopelijk komt hij in een keer door de apk!!
|
||||
|
||||
Vandaag niet meer gelukt in ieder geval, helaas. Ben nog wat extra dingen tegen gekomen. Veel klein dingen, maar vooral was het de kachelradiator; lekte als een zeef. Alles dus gedemonteerd. Kan dan ook weer geen vuile unit terug zetten en dus die weer volledig uiteen getrokken. Als ik dan een sopje heb gemaakt ook maar meteen alle andere plastic delen even wassen, was goed vuil. Zodoende ligt nu het complete interieur eruit en werkt er nog steeds niks. Nou goed, nu even doorzetten, is hij straks tenminste wel in orde.
De kas valt hier en daar heel erg tegen. Ik wist dat hij behoorlijker dan behoorlijk rot was, maar rekende er op dat min of meer alles wel ingepakt zou zijn met overzet stukken die nog redelijk waren. Dat is dus niet overal meer, die overzet stukken beginnen er ook al aan in te geven. Heb nog een spuitbus tectiel staan. Er zit voor nu niet veel anders op dan het op de Sjonnie manier te verstoppen. |
|
||||
|
||||
Nou je hebt wel pech met je auto veel succes met prutsen en hem klaar maken voor de a.p.k
|
|
||||
|
||||
Nou ja pech, zijn we altijd op berekend. Meevallen doet het nooit...
|