#261
|
|||
|
|||
Zitten inderdaad schotten in, en een dubbele bodem. Die werkt als een soort catchtank!
Pomp komt waarschijnlijk onder de auto, hier ben ik bijna aan toe om alles te gaan passen.. Owja, klaar! |
#262
|
|||
|
|||
De adapters helemaal af. Past perfect!!!
Afgelopen week heeft pa m'n remklauwen gestraald.. De 6-pots waren al een keer gedaan maar de verf dekte niet mooi dus die doen we ook opnieuw.. Zit nog steeds op m'n tank te wachten helaas, dan kan ik weer verder. Jammer dat die alweer 5 weken weg is , krijg ook geen gehoor van Dub-Detail.. Ricardo |
#263
|
||||
|
||||
Naizz !!! Echt serieus werk.
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#264
|
||||
|
||||
prachtig project, kan ik alleen maar van dromen!
|
#265
|
|||
|
|||
ziet er goed uit hoor , wat zal dat ding remmen zeg
|
#266
|
||||
|
||||
Hoe staat het met dit project
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#267
|
|||
|
|||
Afgelopen zaterdag even bezig geweest..
Alleen nog in de blanke en in de oven.. Even paar daagjes wachten nog! Zit nog op de tank de wachten dan kan ik weer verder.. |
#268
|
||||
|
||||
Vet ding, en die remmen
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#269
|
||||
|
||||
zeker vet!
en ik wel eens grotere remmen gezien, in het daf museum, van een vrachtwagen
__________________
Auto's: Golf 3 VR6, T3 DoKa, FT Bonito, Golf 2 1.6 Automaat |
#270
|
||||
|
||||
Hoe gaat t hier nog?
|
#271
|
||||
|
||||
Voila. Goeie vraag!
Ik hoop echt dat hier nog veel updates mogen komen.
__________________
- Golf Mk1 G60 project |
#272
|
||||
|
||||
Denk dat dit nog een héél lange weg te gaan heeft...
Zo'n project vraagt een partij doorzettingsvermogen en toewijding
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#273
|
|||
|
|||
Mannen!
Gaat rustig aan, druk met heel veel dingen.. Heb inderdaad nog een hele lange weg te gaan, maar dat komt ook door het financiële plaatje natuurlijk.. Weer pech.. In April op m'n gemak de klauwen afgemaakt.. Volgens de beschrijving mocht je pas na 7 dagen weer spuiten(na eerst licht schuren en ontvetten natuurlijk) Netjes laten drogen in de garage met de kachel aan, kom ik later in de garage zie ik dit. Allebei de klauwen hebben dit, niet overal.. Komende zaterdag eindelijk mn tank ophalen!!! Zit nog te wachten op onderdelen voor de porsche remklauwen(bleken niet de goede te zijn) en dan ga ik weer verder met spuiten. Heb contact gehad met VHT en die snappen er niks van. Nog maar een keer proberen binnenkort.. :SCRATCH: Ricardo |
#274
|
|||
|
|||
Wel apart "crackle yellow" paint,weer eens wat anders dan crackle black finish
|
#275
|
||||
|
||||
Ik denk zelf dat ze te snel gedroogd zijn
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby |
#276
|
||||
|
||||
Wat voor ontvetting gebruik je?
Klauwen op spuittemperatuur gebracht voorafgaand? Stapje voor stapje denken is crusiaal voor zulke projecten. Overzicht houden, en dan vooral niet schrikken. Is het vandaag niet, dan morgen wel
__________________
MK1 EX-TDI > VR6 12V Build! |
#277
|
||||
|
||||
Dit zie je vaak wanneer je verf niet samengaat met je grondlak. Lakken op verschillende basis.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#278
|
||||
|
||||
Quote:
Idd die hebben elkaar niet kunnen verdragen dit gebeurd bv ook als je hittebestendige lak op een niet hittebestendig grondlaag spuit of als je hem aflakt met een niet hitte bestendig lak.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#279
|
||||
|
||||
Klopt, en het ligt ook aan de basis van je grondlak en spuitlak. Bijvoorbeeld op waterbasis en acrylbasis (of iets anders, weet niet meer uit m'n hoofd)
Ik heb het ook een keer gehad met iets wat overgespoten moest worden. De te spuiten deel was geschuurd (niet kaal, alleen verf opruwen) en ontvet door een collega, alleen die had een of ander mengsel van remreiniger en terpentine gebruikt om te ontvetten. De hele onderlaag was zacht geworden en na het spuiten leek het net of er afbijt op het gespoten deel zat. De hele verf ging lasbladeren.
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62 GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN Honda CRF450 SM KTM EXC 525 Racing SM |
#280
|
|||
|
|||
Mannen!
Wat voor ontvetter weet ik zo snel niet, staat niks meer op.. Gebruik dat altijd en nooit geen problemen. Ik ga voor de zekerheid wel even nieuwe halen om dat in ieder geval uit te kunnen sluiten. Alles is op "kamertemperatuur" gedaan en alles is van VHT, speciaal voor remklauwen.. Even een gaatje zoeken en dan weer stralen en opnieuw spuiten.. |