|
||||
|
||||
Vandaag weer wat kleine dingetjes gedaan aan de golf, hier en daar wat beugeltjes gemonteerd, onderdelen bij elkaar gezocht en het spaghetti spruitstuk gepast.
VR6 vs VR6 |
|
||||
|
||||
mooi plaatje, maat
|
|
||||
|
||||
mooi douwe past mooi..
en ook de passat ..blokje hangt ook scheef zal wel een reden hebben ,
|
||||
|
||||
Quote:
Blok is recht auto is scheef
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha idd
|
||||
|
||||
Hahaha dat zal het zijn
|
||||
|
||||
Is het nodig/verstandig om het spruitstuk in te tapen?
|
|
|||
|
|||
Ziet er weer goed uit, mooie verderingen👍
|
|
||||
|
||||
Quote:
word wel goed heet.. 1 doet het wel ander niet ,
|
||||
|
||||
Persoonlijk zou ik het niet doen. Je wikkelt er spul omheen wat in de brand kan vliegen en af-fabriek gebeurd het ook niet.
|
||||
|
||||
Dat is waar Tim maar af fabriek zit er ook geen spaghetti spruitstuk onder...
|
|
||||
|
||||
Gewoon rustig rijden wordt hij ook niet zo heet
Ik zou het gewoon doen want spul is er voor gemaakt. Wij hebben las en snij dekens van dat spul en vliegt echt niet in de brand.
|
||||
|
||||
Rustig rijden kan wel wanneer ie koud is, er ligt niet voor niets een vr6 in..
Punt is dat het spruitstuk nu nog los zit en ik nu de tape er nog makkelijk om kan krijgen. Ik weet alleen niet hoeveel nut de tape heeft. |
|
|||
|
|||
Als ik jouw was had ik de tape er zeker omheen gedaan !
Wij zijn ook bezig met een golf2 vr6 en hebben het spruitstuk naderhand weer gedemonteerd en ingewikkeld met thermoband. Mijn ervaring is dat het rvs spruitstuk veel warmer word als het std gietijzeren spruitstuk. Zelfs met een standaard Golf3 of Corrado is het al bekend dat het bloedheet word in de auto als je de VR een beetje hebt laten brullen. In de golf2 waar ik mee bezig ben werd het gewoon veel te warm in de auto zonder de tape eromheen. Ook onder de motorkap werd het veelste warm. Nadat we de tape om het spruitstuk hebben gewikkeld blijft het veel koeler in de auto en ook onder de motorkap. Het schijnt ook de uitlaatgasstroom te verbeteren. Absoluut een aanrader! Vanuit de fabriek word het gewoon niet gemonteerd omdat het veel te kostbaar is. In brand vliegen doet het echt niet, de eerste paar keer rookt het wel als een malle maar dat verdwijnt vanzelf. |
|
||||
|
||||
Ja roken doet het zeker. Ik heb een keer me uitlaat provisorisch gemaakt met dat spul
|
|||
|
|||
hahaha wij zijn volgas terug naar de schuur gereden de eerste keer, dachten dat auto in brand stond....
Was dus gewoon de thermoband... 8) |
|
||||
|
||||
Haha, iets om rekening mee te houden dus.
Hoeveel rolletjes ben ik nodig? |
|
||||
|
||||
Gistermiddag en vanmiddag nog een paar uurtjes bezig geweest.
Stuurbekrachtigingspomp weer gemonteerd en aangesloten. Aandrijfassen gedemonteerd, in de kleur gezet en weer gemonteerd. Kabelboom zo ongeveer op zijn plek gelegd en aangesloten. Het einde komt langzaamaan in zicht! Sfeerplaatje: |
|
||||
|
||||
schiet mooi op douwe ..
|
||||
|
||||
Goed bezig Douwe