|
|||
|
|||
rdw met airride
hallo
ben naar de keuring geweest voor invoeren van men wagen naar nederland! Nu vragen ze voor documentatie van men airride. ze wille vooral weten of er in de air ook schokdempers zitten :s kan iemand helpen. |
|
|||
|
|||
wat voor set zit eronder?
wat voor auto gaat het?
|
|||
|
|||
set is van airlift
van een golf 2 1.3 |
|
||||
|
||||
neen, hij wil een belgisch voertuig nu bij de rdw keuren en inschrijven in Nederland als ik het goed lees...
|
|
|||
|
|||
idd
ben al bij rdw geweest de airride was geen probleem op zich maar hij wou zeker weten of er in de airride schokdempers zitten ? |
|
||||
|
||||
Ja natuurlijk zitten er dempers in,als die er niet inzitten blijft het stuiteren net als gewone vering met defecte dempers,
Google maar even en print een voorbeeld uit van jou merk. Succes. |
|
||||
|
||||
wat ik niet snap is dat mensen met zo weinig kennis van zaken je auto moeten keuren
|
|
|||
|
|||
jha dat is nu beetje het probleem vind wel de setjes van airlift maar niet echt documentatie ervan ?
|
|
||||
|
||||
Misschien een mailtje doen of iets richting je airride fabrikant.
Maar even serieus, welk RDW station is dit. Tuurlijk zitten er schokdempers in de airride. Is toch precies hetzelfde als talloze vrachtauto's, bussen etc. die ze keuren. Vooral kleinere busjes hebben dit ook nogal eens...
|
|||
|
|||
zitten dempers in stuur me even je mail adres dan stuur ik je de documentatie toe met alles erin.
|
|||
|
|||
was keuring station in roosendaal :p
|
|
||||
|
||||
Hahahah serieus?
Ik heb daar juist erg goede ervaringen mee Doen nooit echt moeilijk. Tot nu toe alles zonder problemen omgekeurd daar