|
|||
|
|||
Carpaal tunnel syndroom
Nee, respect voor dit project hoor ... succes ermee! |
|
||||
|
||||
en het gaat het hiermee
|
|
||||
|
||||
Het schiet even niet zo op door prive-redenen van deze klant, maar gaat wel weer verder.
De nieuwe tunnel ligt klaar en zal er morgen of overmorgen weer ingelast worden. Daarna moeten de vloerdelen worden afgelast en gaat hij even uit de kantel/draai bokken om plaats te maken voor een ander project voor een andere klant. Hierna moeten wij wachten tot ik de opdracht krijg om er weer mee verder te mogen. Aangezien ik te veel werk heb vind ik het even niet zo erg om deze even aan de kant te zetten. |
|
||||
|
||||
oke, ach zolang er maar betaald word lijkt het mij ook geen probleem en ja het andere werk moet door
|
|
||||
|
||||
Net maar weer eens door gelezen, gewoon omdat het kan
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yep mijn avond was ook weer goed gevuld
|
||||
|
||||
Hij stond al best wel weer een eindje weg en leuk dat jullie hem toch weer hebben weten te vinden
De vloerdelen en de tunnel zitten er inmiddels weer in al moet het nog wel afgewerkt worden. Zodra ik weer terug ben van vakantie aankomende vrijdag, zal ik wel weer een paar foto's plaatsen |
|
||||
|
||||
Goed bezig en hoe ver ie ook weg staat, jouw projecten zijn altijd wel in beeld hoor...
|
|
||||
|
||||
Toch nog een paar nieuwe foto's
Officieel gaan we er over een paar maanden pas weer mee verder, maar ik wil hem uit de draai-bokken hebben omdat ik die voor een ander project nodig heb. Na het zandstralen: En weer in de auto: Alles is gelast, maar moet nog worden afgeslepen enz enz : Last edited by DutchBuild : 11-03-2016 at 18:44. |
|
||||
|
||||
Iedere keer als ik een update lees denk ik echt WTF! Ik ben niet half zo kundig als jou.
|
||||
|
||||
Ja, dat was ook het eerste wat bij mij opkwam... ik zie zat T1 resto's die extreem zijn, maar dit gaat ook icm de techniek samen en dat is helemaal gaaf om te zien !
|
||||
|
||||
Quote:
Half? Zo hoog schat ik mezelf ook nog niet
|
|
||||
|
||||
begint weer een beetje op een complete koets te lijken,
zit het grote laswerk er nu bijna op?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Ziet eruit als een auto weer 😀.
Maar is nog steeds veel werk te doen op het. |
|
||||
|
||||
Quote:
Er is idd nog veel werk over, maar we zijn nu wel door de zure appel heen. De achter-binnenschermen moeten nog vervangen worden, beide zijpanelen en nog wat delen in de motorruimte. Daarna kunnen we weer verder met de kooi en mooi/zichtwerk waar ik nu zo onderhand wel aan toe ben |
|
||||
|
||||
Quote:
LOL, Welcome Toni Zo'n vertaalmachine is nog niet perfect, maar het is redelijk te begrijpen zo Even voor de kijkers thuis: Turbonetic is de eigenaar van deze auto en woont in Duitsland |
|
|||
|
|||
Hi Tony great to have you here,were looking forward for the progress of this amazing machine you got
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Herzlich willkommen, brutale maschine
|
|
|||
|
|||
Ja einfach zu sagen die wagen zieht hammer aus!
Ein richtiges tolles projekt